ihastunut työkaveriin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapsimieliharmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapsimieliharmaana

Vieras
Olen todella ihastunut työkaveriini, miespuoliseen henkilöön. Näemme muutaman vilauksen päivässä. Välillä huomaan hänen hymyilevän minulle jos törmäämme, varsinkin jos tervehdin häntä iloisesti. Joskus hän tuijottaa minua esim. lounastauolla.

En halua kollekoitteni huomaavan ihastumistani, joten yritän pitää viileän asenteen tätä miestä kohtaan. Jotenkin tunnen kuitenkin, että hänellä voisi olla vastaavanlainen tilanne minua kohtaan. Emme juurikaan juttele, mutta en tiedä miten tästä etenisin..

No, varmaan kannattaa yrittää päästä enemmän hänen lähelleen ja jutella. Itsellä aikalailla sama tilanne, mutta saas nähdä tuleeko tästä mitään ja onko hän edes vapailla markkinoilla. Tällä hetkellä tyydyn vain tuijottelemaan häntä syvälle silmiiin :)

Mulla sama tilanne....tosin mies on naimisissa. Mutta siitä huolimatta tuijotamme usein toisiamma ja flirttailemme paljon... voi huokaus jos hän ei olisi naimisissa.

Mä sinkkuna olen koettanut pysytellä vain flirttailussa jne. Mutta en tiedä jos tämä mies itse tekisi aloitteen, että mitä tekisin... mielessä on käynyt tuhma ajatus jos toinenkin...

Itse olen 31v. sinkku nainen, ei lapsia. Mies on minua muutaman vuoden vanhempi, naimisissa ja tiedän, että ainakin yksi lapsia on. Mielestäni ei ole enää pieniä lapsia heillä.... en ole varma.

Mulla nyt se pääasia ei missään vaiheessa ole ollut, että "ihanaa, varattu mies". Päinvastoin!
Siksi en asialle mitään ole tehnyt... vielä... Ja ihastuin häneen heti ensi silmäyksellä toivoen koko ajan "älä ole sormusta, älä ole sormusta, älä ole sormusta"... mutta olihan siellä sormessa sellainen. Paska!

No sit käyt kimppuun ku sika limppuun!

Koittaispa vielä joskus tuo päivä mullekin, että se kuuma työkaveri tuliskin töihin ilman sormusta... Kellistäisin sen varmaan saman tien vaikka paperivarastoon...

Noh, ajattelin katsoa vielä hetken josko se siihen ilmaantuu. Ollaan oltu tosi kilttejä ja vaihdettu haikailevia katseita ja kuumaakin kuumempaa flirttiä tähän saakka. Minä kun en naimisissa olevaan miehene koske.
Mutta josko ne olisi ihan itekseen eronnut, niin isken kiinni kuin piraija.

Yhteistyössä