ihastunut vai rakastunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä tehdä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä tehdä

Vieras
Olen vähän selaillut muiden mielipiteitä ympäri internetiä, ja yks niistä jäi mieleen, oli "jos on yhtään epävarma, ei taidakaan olla rakastunut" tjs. En kai sitten olekaan kun pitää kaivella tietoa tai mielipiteitä täältä kun olen itse epävarma?

Niin...siis, olen tapaillut 8kk tätä miestä, täytti juuri 37 ja itse täytän kohta 21, tapailtiin netissä. Kesän jälkeen olen alkanut fiilisteleen jotain tätä kohtaan, mutten edes itsekään ihan tajunnut siitä vielä, kunnes hän esitteli minut perheenjäsenilleen ja alkanut kutsuu mua kullaks ja rakkaaks, seksissäkin mun tarpeet menee sen edelle - siis siltä voi mennä vaikka kaksi tuntia mun tyydyttämisessä ennen kuin olen saanut, ikään kuin mun orgasmi ois sen "lupa" lopettaa seksi ja laukee vasta perässä. Ollaan käyty ulkonakin ja olen nähnyt sen kavereita koska se ei yhtään ujostele tai piilottele mua mutta mä jostain syystä piilottelen sitä omilta kavereiltani. Pari perheenjäsenistäni ovat tietosia ja haluaisivat nähdä miehen. Tapailun alussakin mies vähän selitteli jtn että olen liian nuori ettäei sil muuten olis mitään vastaan olla mun kanssa ihmisten ilmoilla.

Lopulta ihan kuin mies olisi unohtanut koko ikäeron ja alkanut käymään mun kanssa syömässä leffaan, käytiin Linnanmäelläkin valokarnevaaleilla ja mies yllätysyllätys...tarjosi _kaiken_. Ostanut mulle lahjojakin synttäripäivinä ja jouluna yms. Jotenkin mulla on semmonen fiilis että kyllä se mieskin välittää, mutta ei oo vaan kuulunut sitä rakkaudentunnustusta vaikka "rakas" ja "kulta" ovatkin tulleet kuultua. Se myös tekstailee lovehymiöitä ja soittelee usein - pari kertaa käynyt jopa silleen, että vaikka juuri tekstailtiin mutta ei olla soiteltu pariin päivään, niin se soitti mulle ja ihmettelin että miksi koska juuri äskenhän tekstailtiin, niin se vaan ikävöi "halusin kuulla sun äänen". Ettäs vähemmästäkin mun sydän on alkanut lämpeemään tälle äijälle...

Mitä mä teen? jos se olis edes 10 vuotta nuorempi, mä olisin sen kanssa mielelläni avoin! Hävettää vaan kun sen ei oo tarvinnu hävetä mua ja osas esitellä mua sen omaisilleen mutta mä en oo vielä tehnnyt hänelle samaa vaikka oon ostanut meille ruokaa ja kokkaillut hänen kanssaan hänen luona ja silleen.. mutta kun yks ainoo juttu vaan puuttuu tältä mieheltä, on rakkaudentunnustus kuten "rakastan sua"! mä en ainakaan ole tehnyt tota alotetta.

lisänpä vielä tohon että ainakun mulla on paska fiilis jostain muusta syystä, niin hän on ollu aina mun tukena. jos laitan vahingossakaan sellaista "masentunut" hymiötä niin se säikähtää ja laittelee miljoonia kysymysmerkkejä ja kyselee että mikäs nyt on ja vaikka sanon että en haluaisi kertoa siitä niin hän vaan jatkaa lohduttamista että puhuminen auttaa ja taas lovehymiö viestin loppuun.

OLISI NIIIN TÄYDELLINEN MIES jos ikäeroa ei olisi

mitä mieltä te olisitte tai tekisitte. en pyydä neuvoa vaan haluun vaan saada erilaisia mielipiteitä että kuinka suuri osa olisi mieltä tai onko kukaan kokenut samaa

Siis eikö sulla tuu paikat kipeeks jos se pari tuntia sua jyystää? Huhhuh.

Ja toiseks. Oon aina ihmetelly miten kukaan nuorempi muija voi haluta tollasta ikäloppua miestä ja sun kohdalla ainakin tuli selväks että oot aika henkisesti vajavainen tapaus. Ihan uskomatonta tekstiä sulta. Säälittävää ja lapsellista. Hei oikeesti ala-asteelaiset laittaa tämmösiä viestejä:
- :(
- no mikä hätänä muru???
- en mä haluu puhuu siit...
- ok muru <333

Vittu eti nyt joku henkisesti kypsempi tyyppi tai vietä vaikka aikaa vanhempies kanssa ja yritä kasvaa aikuiseks ennenku mietitkään mitään tommosii typeriä juttuja. Vitun lapsellinen kakara, ei uskois et oot 20

No ei ihmekään, että miestä häpeät. Hävettäisi muakin kulkea jonkun nelikymppisen "poikaystävän" kanssa.

Ja ihan tosissaanko mies on sinun mielestäsi niiiin hyvä, kun ostelee lahjoja, tarjoaa kaiken ja soittaa kuullakseen äänesi?
Saanko veikata, että kyseinen mies on ensimmäinen, joka ylipäätään osoittaa sulle kiinnostusta tai olet päätynyt tapailemaan? :D
Sillä jos totta puhutaan, suurinpiirtein kaikki miehet on tollasia ihastuneena.

Ettet vain olisi ihastunut ihastumiseen? Siihen, että kelpaat jollekin ja joku haluaa sua?

No ei ihmekään, että miestä häpeät. Hävettäisi muakin kulkea jonkun nelikymppisen "poikaystävän" kanssa.

Ja ihan tosissaanko mies on sinun mielestäsi niiiin hyvä, kun ostelee lahjoja, tarjoaa kaiken ja soittaa kuullakseen äänesi?
Saanko veikata, että kyseinen mies on ensimmäinen, joka ylipäätään osoittaa sulle kiinnostusta tai olet päätynyt tapailemaan? :D
Sillä jos totta puhutaan, suurinpiirtein kaikki miehet on tollasia ihastuneena.

Ettet vain olisi ihastunut ihastumiseen? Siihen, että kelpaat jollekin ja joku haluaa sua?

seurusteletko Ciervo vai ootko vapaa?

Yhteistyössä