Mä olen rakastunut ihastunut rakastunut

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja outoa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

outoa

Vieras
ihastunut rakastunut..voi vitsi sydän läpättää ja odottaa koska tekstiviesti piippaa puhelimeen<3<3

ja oikeesti aika hassu koko tapahtuma..mä menin ihan ystävänä/kaverina yhen pojan kanssa kaljalle,ei koskaan oltu tavattu muutakun juteltu netissä yms.sitten lähdin niiden sen porukan kans hillumaan tonne ja tapasin SEN,ihana mies,vitsi,mä tein vielä niin hirveän poikkeuksen että soitin tämän miehen perään 4 aikaa aamulla kun hän lähti kaverinsa puolelle,ei asu täällä niin oli hänen pakko mennä.lähtikin sit uudestaan kahville mun kanssa ja istuttiin pitkälle aamuun jutellen kaikesta..
mulle iso juttu kun pitkään ollut yksin lasten kanssa ja en olisi uskonut että näin voi vielä ihminen tuntea,ihastusta mikä tekee perhosia vatsaan ja olen sentään kolmikymppinen..
no anyway,tänään treffataan taas<3

Tuttu, ihana tunne! Tunnen noin edelleen joka päivä =) Tapasin mieheni toukokuussa -07. Nyt olemme naimisissa, esikoinen maailmassa ja toinen tulossa ja onnellisempi en voisi olla! Itsekin olin jo yli kolmekymppinen enkä enää uskonut tuollaista eteeni tulevan kun olen avioeronkin kokenut. Vaan tulihan se, vei jalat alta.

Niin kornilta kun se kuulostaakin, mä oikeasti rakastun mieheeni päivä päivältä enemmän. Ja ajatuskin karmii että mitäs jos ei oltaskaan kohdattu? Oli niin sattumien summa sekin.

Ennen sinkoilin sinne ja tänne, nyt löysin rauhan tuosta miehestäni! Hän on lottovoittoni, kaikkeni.

Ihana kuulla että muillakin tätä tunnetta<3
Oikeasti mä olen miettinyt et miten kohtalo heitti meidät just nyt yhteen,se ei asu täällä vaan tuli just perjantaina viettään iltaa ja mä otan 2-3 kertaa vuodessa ja jahkasin pitkään et lähenkö mihinkään ja sit toi nettikaveri puhu ympäri et lähe.
ja tässä sitä ollaan,mun naama loistaa varmaan kilometrin päähän ja perhoset liitää vatsassa,oikeasti kun tänään nähdään mä varmaan olen typerän näköinen virneineni:D
Ja tuo mies on vapaa onneksi,saas nähdä kuinka kauan tuo vierailu luonani kestää:D

Yhteistyössä