Ihastunut varattuun mieheen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miten käy?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miten käy?

Vieras
Ahdistaa niin kovasti että pakko avautua jonnekin ja toivoisin järkeviä vastauksia. En kaipaa haukkumista, piiskaan itse itseäni jo riittävästi.

Eli olen ihastunut itseäni muutaman vuoden vanhempaan mieheen, hän on seurustellut 8v ja käsittääkseni heillä ei mene erityisen hyvin. Olen viettänyt kyseisen miehen kanssa aikaa, hän on kertonut että nauttii seurastani. Olemme olleet myös sängyssä ja mies kerran kommentoi, että olen sängyssä parempi kuin hänen oma naisensa...
Kuitenkin siis hänellä on morkkis tästä kaikesta, haluaisi tavata minua mutta omatunto pistää vastaan. Miettii voiko heittää pitkää suhdetta hukkaan ja sitten sanoi että omatunto ei jätä rauhaan, että jossain vaiheessa on pakko kertoa pettämisestä.
Minua kaikki tällainen ahdistaa kovasti kun pelissä on omat tunteet. Olen yrittänyt auttaa häntä mutta vaikeaa on. Toisaalta kun kuuntelen häntä niin olisi minulla tunteita tai ei niin ajattelisin jokatapauksessa että suhde ei voi erityisen hyvin. Heillä ei ole edes lapsia, yhteinen asunto löytyy, joten siinä mielessä olisi vielä helppo lähteä.

Miltä tämä teiltä kuulostaa? Miten neuvoisitte miestä? Tai miten neuvoisitte minua? Kaipaisin todella apua, olen yrittänyt auttaa häntä ja itseäni, mutta se tosiaan on hieman vaikeaa kun tunnen häntä kohtaan lämpimästi.
Miten mahtaa miehen nainen reagoida, jos mies joskus kertoo tästä? Jos itse joutuisitte vastaavaan tilanteeseen, pitkä suhde takana eikä käsittääkseni minkäänlaista aavistusta pettämisestä. Miten jatkossa? Haluaisko nainen erota?
Olen tuntenut miehen vasta pari kuukautta, eli kovin pitkästä jutusta ei ole kyse joten ymmärrän toisaalta ettei hän ole valmis heittämään vuokseni suhdetta hukkaan. Kuitenkin kovasti yritän hurmata häntä ja saada käsittämään että parempaakin voisi saada...

Kiitos kaikista järkevistä vastauksista!

Et sinä voi tehdä mitään. Anna miehen päättää miten valitsee, sinut vai tämänhetkisen kumppaninsa, äläkä roiku hänessä vaikka kuinka kaipaat ja olisit jo kiintynytkin.. Tilanne jos jatkuu noin vielä pitkään, alkaa se satuttamaan sinua enemmän ja enemmän ja on aina vain vaikeampi päästää irti. Mies on ehkä ihastunut myös sinuun ja nauttii seurastasi niinkuin itsekin on sanonut, mutta hän saattaa etsiä sinusta vain piristystä väljähtyneeseen parisuhteeseensa. Ikävä sanoa näin, mutta se tuli kirjoituksestasi mieleen.. Älä ainakaan yritä miestä enää neuvoa, eiköhän aikuinen mies osaa valintansa tehdä itsekin.

jos kyseessä olisi minun mieheni, haluaisin että soittaisit minulle jo tänään ja kertoisit suhteestanne. Myös niistä panokerroista.
Saisit pitää koko kaverin itselläsi heti tästä päivästä alkaen. Sitähän sinä haluat.

Terveisin uskollinen aviovaimo, joka ei pettäisi miestään ikinä, ei ikinä.

Parisen kuukautta olette tunteneet ja nähtävästi haluaisit hänet omaksesi.

Sanotaan ettei ole viisasta hypätä heti uuteen suhteeseen entisen loputtua, teidän tapauksessanne entinen ei ole kai loppumaanpäinkään..?

Ja nyt asiaan...mielestäni vaikuttaa lapselliselta kertoa sinun olevan parempi sängyssä kuin oman naisensa.
Voihan olla että hän pisti kaiken peliin jos vaikka esitit saavuttamatonta.
Luulenpa että sinä oletkin jonkinverran huonompi sänkypuuhissa, joten miehen omaatuntoa on alkanut kolkuttaa.
Siis, voihan sen kyllästymisen niinkin esittää...

Etsi itsellesi vapaa reilu kunnon kaveri, niitäkin vielä saattaa olla olemassa!

Kauanko uskot suhteenne voivan jatkua? Kunnioitatko oikeasti ihmistä joka pettää?
Eikö mihen käytös ole mielestäsi yhtään likaista ja epäreilua..? Mitä haluat häneltä oikeasti?

Mies kehuu paremmaksi.. saadakseen seksiä jatkossakin, eikä todennäköisesti itse lopeta suhdettanne, ellet pakota häntä valitsemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Miten käy?;10768365:
Kuitenkin kovasti yritän hurmata häntä ja saada käsittämään että parempaakin voisi saada...

Jos saisit houkuteltua miehen itsellesi tällä tavalla, niin onko se mielestäsi kovin reilua? Ajattelitko jatkossakin olla ihan vaan miestä varten yli-ihana ja koko ajan parhaimmillasi, jotta ei vaan mies lähde ex-vaimonsa luokse?

Olen jostakin lukenut, että tällä tavalla alkaneet suhteet kaatuvat todella herkästi, koska lähtökohdat ovat niin huonot: 1. Sinä teeskentelet mitä tahansa, jotta vain saat miehen jättämään vaimonsa 2. Mies pettää vaimoaan 3. Mies ei edes tiedä, mitä haluaa 4. Miehellä huono omatunto (kunniallisuus?) 5. Mies ei halua jättää hyvää seksiä jne.

Vaikka mies päättäisi erota tänään, niin mitä jää jäljelle näistä seikoista:
1. Sinä joudut yhä teeskentelemään, jotta saat pidettyä miehen
2.-4. Miehellä edelleen huono omatunto ja jossakin vaiheessa tulee ikävä vaimon hyviäkin puolia (jos vaimo olisi täysi p*ska, niin hänellä ei olisi mitään ongelmaa erota!!!), sillä varmasti joissakin asioissa vaimo on parempi kuin sinä
5. Hyväkin seksi alkaa ennen pitkää kyllästyttämään varsinkin, jos sinä teeskentelet miehen mieliksi.

Kyseinen mies ei ole ainoa mies maailmassa. Jos haluat toimia kunniallisesti, lopeta yhteydenpito ja sano miehelle, että odotat, että hän hoitaa asiansa, mutta et aio odottaa ikuisuutta. Kun mies rauhassa saa miettiä, mitä hän haluaa, niin hän pystyy tekemään päätöksensä ilman sinun painostamista. Itse en ainakaan alentuisi niin alas, että alkaisin madella miehen jaloissa ja kieroilemalla yrittäisin saada hänet itselleni.

Miksi naisten on nykyään saatava aina juuri se varattu, toisen oma? Siinäkö se koko homman viehätys on, että toiselta naiselta on ehdottomasti saatava pois se mies?
Vapaita miehiä on vaikka kuinka paljon, kunnollisia ja hyvännäköisiäkin, mutta naisia ei tunnu kiinnostavan muu kuin varattu.

Henkilökohtaisesti en haluaisi miestä joka parisuhteessaan on pettänyt vaimoaan/avokkiaan. Mikä takaa ettei hän tee samaa minullekin?
Sen verran on kertynyt elämänkokemusta, että jos mies pettää vaimoaan, hän yleensä pettää myös seuraavaa puolisoaan. Tuo "meillä-ei-mene-hyvin" on maailman kliseisin juttu, jota vastuuntunnottomat ja ketkut miehet käyttää puolustuksena pettämiselle.
Mies, jolla on selkärankaa, hoitaa ensin parisuhteensa joko kuntoon tai lopettaa, ennen kuin alkaa katsella uutta.

Olet jo saanut erittäin järkeviä vastauksia ja totuuksia, joita toivoit. Jos haluat säilyttää edes itsekunnioituksesi rippeet, olet nyt se henkilö, jolla on munat ja lopetat kanssakäymisen varatun miehen kanssa välittömästi. Sinä et tule saamaan tuosta ihastuksesta muuta, kuin särkyneen sydämen. Luultavasti myös tulet olemaan epäluuloinen seuraavissa suhteissasi - olethan omakohtaisesti nähnyt ja kokenut, miten helppoa pettäminen on. Olen vierestä nähnyt vastaavan tapauksen ja ollut olkapäänä. Kyyneliä vuodatettiin paljon, mutta loppu oli kuitenkin onnellinen. Mies jatkoi elämäänsä vaimonsa kanssa ja ystäväni löysi sen todellisen elämänsä rakkauden. Uusia ihastuksia ja suuria tunteita tulee myös sinun kohdallesi, se on aivan varma.

Ja lopuksi - "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille." Laitapa itsesi petetyn tyttöystävän paikalle ja mieti, miltä tuntuisi. Hän voi olla täydellisen onnellinen suhteessa, jonka sinä olet rikkomassa.

Tarinoita on niin monenlaisia.

Minä olin sellainen avioliitossa elellyt mies, joka ei koskaan katsonutkaan muiden naisten perään. Kunnes kerran eräs nainen kolahti niin kovaa tajuntaani, että olin mennyttä miestä. Olkoonkin klisee, niin ei minulla avioliitossa tosiaankaan hyvin mennyt. Tunteet olivat molemmin puolin kuolleet jo vuosia sitten.

Erosin ja samaan aikaan tämä, johon olin ehtinyt rakastua korviani myöten, kai pelkäsi polttavansa näppinsä ja vetäytyi jonnekin taka-alalle. Ja jäi sinne. Avioero ei sattunut minuun yhtään, mutta uuden naisen unohtaminen oli työn ja tuskan takana. Vaikka järki sanoi, ettei hänellä riittävästi tunteita minua kohtaan ollut eikä siksi hänen menettämistään pitäisi surra, niin todella koville otti. Todella koville.

Hetkeäkään en silti eroa ole katunut. Se olisi tullut eteen jossain vaiheessa kuitenkin, nyt se vain tapahtui vauhditetusti ja hyvä niin. Siitä olen eräälle kiitoksen velkaa, vaikka vähän ikävän tempun tekikin katoamalla.

Nykyisin olen hyvässä parisuhteessa, jossa voi rakastaa ja tuntea olevansa rakastettu. Se on hienoa.

Jees, meneppä ja nappaa mies. Elä hehkua pari vuotta. :) Sen varjolla, että mies pohtii mielessään tekoaan ja eksäänsä. Ja sitten herää todellisuuteen, kun mies tekee samat temput ja löytää taas uuden, kun tylsyys iskee. Jos se olisi teidän tarinanne, hän olisi jo lähtenyt mukaasi. Olen pahoillani puolestasi kaikista näistä ikävistä kommenteista, mutta se on totta. :( Ikävä ja rakastumisen huuma on on ihanaa, mutta kun miettii todellisuutta ja tilannettasi, ei vaikuta hyvältä. Toivon todella, että löydät tunteillesi uuden kohteen, sitten ymmärrät ihmisten ikävät mielipiteet täällä. Tsemppiä uusiin tuuliin!

Älä edes häpeä, vaikka muut siihen kehoittaisivatkin! Jos varattu mies on lähteäkseen mukaan lemmenleikkeihin, niin siitä vaan. Anna palaa, tyttö, olet sen arvoinen!

Sinkkunainen saa valita kumppanikseen kenet haluaa. Sinkkunainen ei petä ketään, jos varattu mies on huonossa suhteessa ja valitsee sinut, ei hänkään petä ketään, koska hänen velvollisuutensa suhteessaan ovat jo loppuneet. Eukko pihtaa ja valittaa. Onko elämä enää minkään arvoista silloin? Uudet tuulet tuoksuvat nenään ja ruoho on tod. vihreämpää aidan toisella puolella. Go for it, babe!

Älä edes häpeä, vaikka muut siihen kehoittaisivatkin! Jos varattu mies on lähteäkseen mukaan lemmenleikkeihin, niin siitä vaan. Anna palaa, tyttö, olet sen arvoinen!

Sinkkunainen saa valita kumppanikseen kenet haluaa. Sinkkunainen ei petä ketään, jos varattu mies on huonossa suhteessa ja valitsee sinut, ei hänkään petä ketään, koska hänen velvollisuutensa suhteessaan ovat jo loppuneet. Eukko pihtaa ja valittaa. Onko elämä enää minkään arvoista silloin? Uudet tuulet tuoksuvat nenään ja ruoho on tod. vihreämpää aidan toisella puolella. Go for it, babe!

Ja näin kannustaa itsekäs.....hmmm..voisiko sanoa edes, ihminen.

Voi teitä jotka ette löydä ihan omaa rakasta elämäänne, katkeruuttahan se toki tuo, mutta yrittäisitte edes.

Viimeksi muokattu:
Ahdistaa niin kovasti että pakko avautua jonnekin ja toivoisin järkeviä vastauksia. En kaipaa haukkumista, piiskaan itse itseäni jo riittävästi.

Eli olen ihastunut itseäni muutaman vuoden vanhempaan mieheen, hän on seurustellut 8v ja käsittääkseni heillä ei mene erityisen hyvin. Olen viettänyt kyseisen miehen kanssa aikaa, hän on kertonut että nauttii seurastani. Olemme olleet myös sängyssä ja mies kerran kommentoi, että olen sängyssä parempi kuin hänen oma naisensa...
Kuitenkin siis hänellä on morkkis tästä kaikesta, haluaisi tavata minua mutta omatunto pistää vastaan. Miettii voiko heittää pitkää suhdetta hukkaan ja sitten sanoi että omatunto ei jätä rauhaan, että jossain vaiheessa on pakko kertoa pettämisestä.
Minua kaikki tällainen ahdistaa kovasti kun pelissä on omat tunteet. Olen yrittänyt auttaa häntä mutta vaikeaa on. Toisaalta kun kuuntelen häntä niin olisi minulla tunteita tai ei niin ajattelisin jokatapauksessa että suhde ei voi erityisen hyvin. Heillä ei ole edes lapsia, yhteinen asunto löytyy, joten siinä mielessä olisi vielä helppo lähteä.

Miltä tämä teiltä kuulostaa? Miten neuvoisitte miestä? Tai miten neuvoisitte minua? Kaipaisin todella apua, olen yrittänyt auttaa häntä ja itseäni, mutta se tosiaan on hieman vaikeaa kun tunnen häntä kohtaan lämpimästi.
Miten mahtaa miehen nainen reagoida, jos mies joskus kertoo tästä? Jos itse joutuisitte vastaavaan tilanteeseen, pitkä suhde takana eikä käsittääkseni minkäänlaista aavistusta pettämisestä. Miten jatkossa? Haluaisko nainen erota?
Olen tuntenut miehen vasta pari kuukautta, eli kovin pitkästä jutusta ei ole kyse joten ymmärrän toisaalta ettei hän ole valmis heittämään vuokseni suhdetta hukkaan. Kuitenkin kovasti yritän hurmata häntä ja saada käsittämään että parempaakin voisi saada...

Vastaukseni ei varmaan ole mielestäsi järkevä kun totean että nyt olet pelimiehen käsissä. Ihan naurattaa tuo lause parempi sängyssä kuin hänen nykyinen vaimonsa.

Mies on elänyt vaimonsa kanssa 8v. joten muutkin avut parisuhteessa ovat aika keskeisiä.

Miksi muuten kysyt apua parisuhde palstalla kun se selkeesti kuuluu sinkku tai suhteita palstalle ?

Miten sinä määrität osaat toisen puolesta varsinkaan kun et vastustajaa vaimoa tunne että voit todellisuudessa antaa parempaa ?

Siinä vaiheessa kun vaadit miestä yöpymään ja asumaan kanssasi viikottain luulen että suhde kylmenee hyvinkin nopeasti.

Mitä siis saat . Hyvää seksiä vakiosuhteeseensa kyllästyneeltä vanhenevalta ukkomieheltä ?

Hyvään seksiin ainakin minulla kuuluu että kumpikin panostaa siihen. Jos miestä ei nyt kiinnosta sinuun panostaessaan menee se vaimo seksi tietenkin vähän heikommin.

Silti se ei monen vuoden suhteessa tee kesää.. välillä on kuivakausi ja sitten taas virtaa.

Tosiaan tuo "mies kertoo, että olen parempi sängyssä" -lausahdus kuulostaa todelta lapselliselta. Minkä ikäisiä te noin suurin piirtein olette?

Jos oma mieheni kertoisi, että hänellä on nyt tunteita toista naista kohtaan ja että hän on ollut sängyssä tämän toisen naisen kanssa ja jos - joka sekin tulisi minulle yllätyksenä - hän kertoisi, että hänen mielestään liittomme ei suju hyvin, olisi minun hyvin vaikea, kenties mahdotonta, antaa anteeksi. En hyväksy pettämistä ja aikoinaan aloitettuamme seurustelun totesimme molemmat, että pettäminen on väärin. Eli itse reagoisin luultavammin tosiaan niin, että nyt on luottamus petetty ja vaikka kuinka sydäntä särkisi, kariutuisi liitto siihen.

Ap:n asemassa luultavammin pohtisin miehen mahdollisen eron ja "virallisen" suhteen ap:n kanssa aloittamisen jälkeen, että koskahan miehellä on taas tunteita jotakin toista naista kohtaan ja koskahan mies kertoo jollekin toiselle naiselle, että hän on parempi sängyssä kuin nykyisensä. Minun olisi siis vaikea luottaa mieheen, joka olisi aloittanut suhteen kanssani olleessaan vielä parisuhteessa.

Mun tarina: Ihastuin poikaan, joka oli varattu. Sitten hän jätti tyttöystävänsä mun takia. Olin iloinen ja itsekäs, ei haitannut että rikoin parisuhteen, kun mies oli selvästi turhautunut suhteessaan, mikä nykypäivänä on kuitenki ollut juuri tuon sängyssä-vertaamisen kaltaista huomionkipeyttä, säälin hakemista. Seurustelimme ja muutimme yhteen n. kuukauden päästä erosta. Nyt, vuosia myöhemmin mulle kävi justaansa samanlailla. Eli mies (pojasta mieheksi...) löys paremman, ja minä sain mitä ansaitsin. Mun vika, eikö? Vinkkinä vaan, se mies tekee sulle samat. Ton tyyppiset miehet ku ihastuu naisissa just siihen parempaan mielikuvaan, "ton kanssa olis varmaan kivampaa seurustella" ja pettyy ja sitten lähtee taas. Sua ei voi syyttää siitä että oot siihen ihastunu tai menny sen kaa pettämään sen vaimoa, mutta mieti sitä, että todella teet itselles karhunpalveluksen jos ryhdyt avittaan sitä toista pakeneen edellisestä suhteesta helpointa reittiä. Se mies kyllä häipyis jo muutenki jos kotona olis tarpeeks kamalaa, toki saatat olla helpottamassa sitä - väliaikaisesti.

Syrjähypystä alkaneet parisuhteet eivät kestä. HYVIN harvoissa tapauksissa mies todella jättää puolisonsa salarakkaansa takia. Todennäköisesti hän etsii virikettä ja arjen piristystä.

Voihan sitä aina selitellä itselleen ja muille, mutta SINÄ TEET VÄÄRIN SAMOIN MIES!!! Ryhdistäydy nyt hyvä nainen. Älä jatka enää, että voisit edes jotenkin elää itsesi kanssa. Meidän naisten pitäisi pitää toistemme puolta, eikä käyttää hyväkseen toisen parisuhteen heikkoja hetkiä.

Älä enää selittele itsellesi taikka muille. Tarpeeksi hyvää selitystä ei vain ole.

Eiköhän tuo letkautus, että olet sängyssä parempi kuin vakkari kerro mitä varten hän on sinun kanssasi. Jatkat panemista, ja kun äijää alkaa kyllästyttää, niin etsii seuraavan,jolle kertoo, että tämä on parempi kuin edellinen fuckbuddy. Ihmettelen kyllä naisia, jotka eivät tajua. Jos mieheltä tulee vain pelkkiä seksuaalissävytteisiä/painoisia viestejä niin silloin se ei todellakaan halua naiselta muuta kuin panoa.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen selkärankaa!;10783246:
Syrjähypystä alkaneet parisuhteet eivät kestä. HYVIN harvoissa tapauksissa mies todella jättää puolisonsa salarakkaansa takia. Todennäköisesti hän etsii virikettä ja arjen piristystä.

Olin aikanani perheellisen miehen salarakas. Suhde oli värikäs ja intohimoinen. Kesken kaiken mies oli ottanut toisenkin salarakkaan ja jonkun aikaa hän pyöritti meitä molempia, tietämättäni. Sitten hän jätti minut, keskittyi toiseen salarakkaaseensa, otti avioeron vaimostansa ja on nyt onnellisesti naimisissa tämän kakkos-salarakkaansa kanssa. Että sillä lailla. Löytyihän se onni sieltä kun aikansa etsi.

Olin aikanani perheellisen miehen salarakas. Suhde oli värikäs ja intohimoinen. Kesken kaiken mies oli ottanut toisenkin salarakkaan ja jonkun aikaa hän pyöritti meitä molempia, tietämättäni. Sitten hän jätti minut, keskittyi toiseen salarakkaaseensa, otti avioeron vaimostansa ja on nyt onnellisesti naimisissa tämän kakkos-salarakkaansa kanssa. Että sillä lailla. Löytyihän se onni sieltä kun aikansa etsi.

Tarinan opetus??!! Loppu hyvin, kaikki hyvin??!!

Viimeksi muokattu:
Jos saisit houkuteltua miehen itsellesi tällä tavalla, niin onko se mielestäsi kovin reilua? Ajattelitko jatkossakin olla ihan vaan miestä varten yli-ihana ja koko ajan parhaimmillasi, jotta ei vaan mies lähde ex-vaimonsa luokse?

Olen jostakin lukenut, että tällä tavalla alkaneet suhteet kaatuvat todella herkästi, koska lähtökohdat ovat niin huonot: 1. Sinä teeskentelet mitä tahansa, jotta vain saat miehen jättämään vaimonsa 2. Mies pettää vaimoaan 3. Mies ei edes tiedä, mitä haluaa 4. Miehellä huono omatunto (kunniallisuus?) 5. Mies ei halua jättää hyvää seksiä jne.

Vaikka mies päättäisi erota tänään, niin mitä jää jäljelle näistä seikoista:
1. Sinä joudut yhä teeskentelemään, jotta saat pidettyä miehen
2.-4. Miehellä edelleen huono omatunto ja jossakin vaiheessa tulee ikävä vaimon hyviäkin puolia (jos vaimo olisi täysi p*ska, niin hänellä ei olisi mitään ongelmaa erota!!!), sillä varmasti joissakin asioissa vaimo on parempi kuin sinä
5. Hyväkin seksi alkaa ennen pitkää kyllästyttämään varsinkin, jos sinä teeskentelet miehen mieliksi.

Kyseinen mies ei ole ainoa mies maailmassa. Jos haluat toimia kunniallisesti, lopeta yhteydenpito ja sano miehelle, että odotat, että hän hoitaa asiansa, mutta et aio odottaa ikuisuutta. Kun mies rauhassa saa miettiä, mitä hän haluaa, niin hän pystyy tekemään päätöksensä ilman sinun painostamista. Itse en ainakaan alentuisi niin alas, että alkaisin madella miehen jaloissa ja kieroilemalla yrittäisin saada hänet itselleni.

Oma tarina..Ex-mieheni ollut ns.rakastajattarensa kanssa tiukasti 2.v ja haikailee/ikävöi minua ja sitä meidän omaa perhe elämää..
Potee huonoa omaa tuntoa ettei tajunnut mitä menettää kun halusi eron.Nyt haluis palata takas ja aloittaa alusta..Tai vaikka että olisin salarakas sit vois pitää molemmat.

Viinaan yrittää hukuttaa pahan olonsa ja nykyinen muija ei välitä..Onhan mies hauska ja rempseän rohkea kun on kännissä...Sit tulee morkkis-päivä ja soittelee koko ajan itkee kurjaa elämäänsä mulle..Mitä se mulle kuuluu?
Tällälailla pitää minut kiinni itsessään ettei jää kakkoseksi.
Huijaa naistaa..ettei ole nähnytkään minua ja soittanut..
Kun tapaa lapset viettävät aikaa minun luona ja hän elää ns."normaalia perhe-elämää" viikon .

Mieti haluutko tällaseen pyöritykseen??

Viimeksi muokattu:

Vieläkö ap olet maisemissa, kun tämä aloitus tammikuulta? Kuinka kävi?

Yhteistyössä