Ihastus..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miksi kävi näin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miksi kävi näin

Vieras
Firman pikkujoulut oli viikonloppuna ja yhden työkaverin kanssa ollaan tultu todella hyvin aina juttuun. Nytkin olimme paljon yhdessä ja kotiin lähdön aika kun tuli, hän sanoi, että haluaa saattaa kotio, ettei uskalla yksin laskea menemään. Tämä mies sitten saattoi n.2km matkan ja kotiin hänellä oli takaisin päin se sama 2km... juttelimme eroamisristeyksessä n. puoli tuntia ja sitten mies suuteli mua. uudestaan ja uudestaan suudeltiin. Molemmat olemme perheellisiä. ikinä en ole pettänyt, mutta itse luen tämän jo sellaiseksi. Mies sanoi, että on ihastunut minuun, mutta tiedä sitten. Eilen laitoin viestiä, että miten jakselee. Vastasi, että nolottaa. Ja että se ei saa toistua. Itsellänikin on huono omatunto, mutta miksi mietin tätä miestä?? Tiedän, että en halua hänestä mitään. Voisiko se olla, että hän oli niin huomaavainen mua kohtaan, että se teki vaikutuksen tms? Hän ei ole järin komea ,mutta erittäin hauska ja huomaavainen.

Ehkä jokin tietty puoli hänessä vetoaa sinuun. Jokin mikä omassa miehessäsi puuttuu. Voi olla, että rakastat miestäsi ja teillä on hyvä suhde, mutta jokin asia ei kohtaa ja sitten ihastut juuri siihen piirteeseen jossakin toisessa. Eli silloin ei ole ihastunut mieheen vaan kaipaa jotakin. Tämä menee ohi. Ihan kaikkea ei mistään suhteesta voi saada, sehän olisi jo ihan ihmisen luonnetta vastaankin, kaikissa kun on vikoja. Kuvittele, että tapaisit oman miehesi ensimmäistä kertaa yhtäaikaa tämän nykyisen "muka-ihastuksesi" kanssa - kumman ottaisit? Jos rakastat miestäsi, elät sen mukaan. Kärsit morkkikset etkä petä enää.