iherb:ltä tilanneet mitä suosittelette

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hansu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
misyä tiedän muuten mitä tuolta saan laillisesti tilata? kun näyttää olevan mm reseptilääkkeitä myynnissä

Älä tilaa mitään mistä et tiedä onko laillista, sillä se selviää. Reseptilääkkeiksi luotellaan suomessa niin kovin plajon sellaisia, joiden ei tarvisi olla niitä

Iherbistä suosittelen tilaamaan edullisten d-vitamiinien lisäksi ainakin ihania hiustenhoitotuotteita :

http://www.iherb.com/Nature-s-Gate-Hair-Care

(Nature's Gaten tuotteista suosikkimme on Aloe Vera hiustenhoitoaine , jonka tuoksu ihana purkka-karkki tuoksu :)

Myös esimerkiksi Alba Botanican tuotteista olen pitänyt kovasti .
Tuoksuvat hedelmäisen raikkaalle ja ovat ihanissa purkeissa :)

http://www.iherb.com/Alba-Botanica

Kaikki ensitilaajat saavat 5 USD alennuksen tilauksestaan alennuskoodilla UXO018
( UXOnollakahdeksantoista ) .

Postikulut ovat halvat , vain 4 dollaria eli noin 3 euroa USA:sta Suomeen , kun tilaus ei paina enempää kuin 1,36 kg.

Iherbissä on vielä viikon ajan voimassa tarjous , kaikista tuotteista 6% alennusta.

Lisäksi ekakertaa tilaaville 5usd alennus tilauksesta alennuskoodilla SEH726

Kannattaa tilata muutenkin edulliset ja hyvät vitamiinit nyt vielä vähän halvemmalla .

.

Iherbistä olen tilannut 98% Aloe Veraa (loistotuote!), monia vitamiineja sekä viimeisimpänä löytönäni ovat Yogi-teet. Koskaan aiemmin en ole nauttinut niin paljon teehetkistäni! :)

Iherb.verkkokaupasta 5$ alennus ensitilaajalle koodilla: TUN427

Kiitos jos käytät! :)

Aloe vera palasaippuaa, eteerisiä öljyjä, mantelijauhot ja psylliumit tilaan poikkeuksetta iHerbistä. Ei vaan aluksi meinannut tajuta miten halpoja ne siellä on. Varsinkin noi eteeriset öljyt on murto-osan suomen hinnoista.

Alennusta koodilla QOM166

Omega 3 on välttämätöntä ihmiselle ja sitä on melko vaikeaa saada normaalista ravinnosta päivittäin.

Itse olen ratkaissut ongelman ottamalla päivässä teelusikallisen Nature's Answer, Liquid Omega-3, Deep Sea Fish Oil EPA/DHA, Natural Orange Flavor, 16 fl oz (480 ml) -nimistä tuotetta.

NTA-26137-0.jpg

Kyseessä on markkinoiden suosituin ja hinta-laatusuhteeltaan paras kalaöljy.
Maku on mieto ja maistuu hieman appelsiinilta.
Ei pahaa jälkimakua kuten tavallisissa kalaöljyissä ja kalanmaksaöljyissä.

EPA:a on teelusikallisessa 650 mg ja DHA:ta 450 mg, eli niiden suhde on mitä parhain.

Tätä on meillä koko perhe käyttänyt ja lapsetkaan eivät valittele mausta:)

D-vitamiineja, hammastahnaa, saippuaa, kividödöä, hiustenhoitotuotteita, erilaisia luonnon öljyjä ihon hoitoon, superfoodeja, melatoniinia ja vaikka mitä muuta :)

Koodilla POD894 5$ alennus ensimmäisestä tilauksesta.

[QUOTE="meee";26253621]D-vitamiineja, hammastahnaa, saippuaa, kividödöä, hiustenhoitotuotteita, erilaisia luonnon öljyjä ihon hoitoon, superfoodeja, melatoniinia ja vaikka mitä muuta :)

Koodilla olenperseestä 5$ alennus ensimmäisestä tilauksesta.[/QUOTE]

Oliko tämä joku mainosfoorumi vai miksi tunget koodiasi tänne?

Omega 3 on välttämätöntä ihmiselle ja sitä on melko vaikeaa saada normaalista ravinnosta päivittäin.

Itse olen ratkaissut ongelman ottamalla päivässä teelusikallisen Nature's Answer, Liquid Omega-3, Deep Sea Fish Oil EPA/DHA, Natural Orange Flavor, 16 fl oz (480 ml) -nimistä tuotetta.

NTA-26137-0.jpg

Kyseessä on markkinoiden suosituin ja hinta-laatusuhteeltaan paras kalaöljy.
Maku on mieto ja maistuu hieman appelsiinilta.
Ei pahaa jälkimakua kuten tavallisissa kalaöljyissä ja kalanmaksaöljyissä.

EPA:a on teelusikallisessa 650 mg ja DHA:ta 450 mg, eli niiden suhde on mitä parhain.

Tätä on meillä koko perhe käyttänyt ja lapsetkaan eivät valittele mausta:)

Minullakin ollut tämä käytössä jonnin aikaa ja pitää sanoa että hyvää on : )

Yhteistyössä