Miltä firmalta olette tilanneet verkkokauppanne ulkoasun tai graasien suunnittelun? Mitä maksoi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "minä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä";23113493]Just, graafisen suunnittelun, piti sanoa. Mä halauisin ihan kunnollisen ja ammattimaisen näköisen verkkokaupan.[/QUOTE]
Onko sulla jo joku verkkokauppaohjelma? Niissä on yleensä valmiita sivupohjia joita muokkaamalla saa ilmettä muutettua mutta onhan se aika työlästä ja pitää tuntea css:ää ja html:ää ja pitäisi vielä olla sitä graafista silmääkin. :)

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23113617:
Onko sulla jo joku verkkokauppaohjelma? Niissä on yleensä valmiita sivupohjia joita muokkaamalla saa ilmettä muutettua mutta onhan se aika työlästä ja pitää tuntea css:ää ja html:ää ja pitäisi vielä olla sitä graafista silmääkin. :)

Ei ole vielä. Olen toki väsännyt html-sivuja, css:ää, javascriptiä, ohjelmointiakin yms, mutta graafista silmää ei ole. En halua valmista pohjaa, vaan ihan custom suunnittelun. Mistäköhän löytyisi ja mitä maksaisi?

[QUOTE="minä";23113679]Ei ole vielä. Olen toki väsännyt html-sivuja, css:ää, javascriptiä, ohjelmointiakin yms, mutta graafista silmää ei ole. En halua valmista pohjaa, vaan ihan custom suunnittelun. Mistäköhän löytyisi ja mitä maksaisi?[/QUOTE]
Kyllähän täydellinen kustomointi ihan useissa tuhansissa euroissa liikkuu. Monet verkkokauppaohjelmistojen palveluntarjoajat myyvät myös sivujen suunnittelua ja toteutusta.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23113745:
Kyllähän täydellinen kustomointi ihan useissa tuhansissa euroissa liikkuu. Monet verkkokauppaohjelmistojen palveluntarjoajat myyvät myös sivujen suunnittelua ja toteutusta.

Millaisenkohan toteutuksen saisi noin tonnilla?

[QUOTE="minä";23113787]Millaisenkohan toteutuksen saisi noin tonnilla?[/QUOTE]
Jaa-a, värien säätämistä, yksinkertaista grafiikkaa ja sen sellaista. Layout-muutokset maksaa jo enemmän.
Nuo hinnat on vedetty ihan hatusta ja parhaiten se selviää kun otat yhteyttä johonkin firmaan joka tällaista palvelua tarjoaa.

Itse olen alalla töissä mutta hinnoista en tiedä kun kaikki projektit ovat miljoonaluokkaa.
Verkkokauppaa pyöritän ihan vaan sivubisneksenä.

Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23113863:
Jaa-a, värien säätämistä, yksinkertaista grafiikkaa ja sen sellaista. Layout-muutokset maksaa jo enemmän.
Nuo hinnat on vedetty ihan hatusta ja parhaiten se selviää kun otat yhteyttä johonkin firmaan joka tällaista palvelua tarjoaa.

Itse olen alalla töissä mutta hinnoista en tiedä kun kaikki projektit ovat miljoonaluokkaa.
Verkkokauppaa pyöritän ihan vaan sivubisneksenä.

Kiitos tiedoista.
Millainen verkkokauppa sulla muuten on? Minkä alan?

Kyllä ne monta tonnia maksaa... Hyvää ei saa halvalla...
Voit saada joltain 100eurolla mutta en usko että kovin hyvää :/

Kannattaa kysellä tutuilta yms.

Mieheni on graafinen suunnittelija ja sanoi että alle 500e ei liikuttaisi eväänsäkään :D

Pakko sanoa että a) sivun värimaailma on karsea b) yläpalkin kuva-sommitelma on vielä hirveämpi
Tämä vain hyvällä, niin että voit kehittyä parempaan :D
Aika monen kokeilun jälkeen päädyin tuohon maitokahvin sävyiseen väritykseen mutta ei se vieläkään ihan täysin miellytä. Itse kun olen vain koodari eikä tuota taiteellista silmää niin kauheasti ole niin näillä se on nyt mentävä :D

[QUOTE="minä";23114028]Mun mielestä ihan ok sivut, mutta näyttää tosiaan valmiilta pohjalta.[/QUOTE]
Juu, valmiista pohjasta tuo on kyhätty joskin lähtökohta oli aivan erinäköinen. Kaikki näkyvät grafiikat olen itse nysvännyt ja tietysti määritellyt kaikki värit ja laatikoiden leveydet yms.
Tuolla käyttämälläni Valmiskaupalla on aika paljon erilaisia sivupohjia joista voi lähteä itse kehittämään mieleistään. Myös eri elementtien sijaintia sivulla voi muuttaa helposti.

Kokeilin myös MyCashflow-verkkokauppaohjelmistoa mutta sen käyttökuntoon väsääminen vaatii valtavasti työtä mutta kädet ovat käytännössä täysin vapaat. Itse en oikein pitänyt hallintasivun käytettävyydestä.

Nyt pitää lähteä nukumaan kun se on taas viitoselta herätys :|
Öitä kaikille.

Viimeksi muokattu:
Olisiko ihan huono idea koittaa etsiä vaikka jonkin ammattikorkeakoulun vastavalmistuvaa graafista suunnittelijaa, joka tekisi suunnittelua vaikka opinnäytetyönään tai työharjoitteluna?

Yhteistyössä