M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23113439:Graasien? Vai kenties graafisen?
Itse olen tehnyt.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23113617:Onko sulla jo joku verkkokauppaohjelma? Niissä on yleensä valmiita sivupohjia joita muokkaamalla saa ilmettä muutettua mutta onhan se aika työlästä ja pitää tuntea css:ää ja html:ää ja pitäisi vielä olla sitä graafista silmääkin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23113745:Kyllähän täydellinen kustomointi ihan useissa tuhansissa euroissa liikkuu. Monet verkkokauppaohjelmistojen palveluntarjoajat myyvät myös sivujen suunnittelua ja toteutusta.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23113863:Jaa-a, värien säätämistä, yksinkertaista grafiikkaa ja sen sellaista. Layout-muutokset maksaa jo enemmän.
Nuo hinnat on vedetty ihan hatusta ja parhaiten se selviää kun otat yhteyttä johonkin firmaan joka tällaista palvelua tarjoaa.
Itse olen alalla töissä mutta hinnoista en tiedä kun kaikki projektit ovat miljoonaluokkaa.
Verkkokauppaa pyöritän ihan vaan sivubisneksenä.
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23113953:Verkkokauppa Triplat
Tuotevalikoima on vielä aika vaatimaton koska olen vasta aloittanut ja todellakin vain sivubisneksenä.
Aika monen kokeilun jälkeen päädyin tuohon maitokahvin sävyiseen väritykseen mutta ei se vieläkään ihan täysin miellytä. Itse kun olen vain koodari eikä tuota taiteellista silmää niin kauheasti ole niin näillä se on nyt mentäväPakko sanoa että a) sivun värimaailma on karsea b) yläpalkin kuva-sommitelma on vielä hirveämpi
Tämä vain hyvällä, niin että voit kehittyä parempaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja TriplaIsä;23113953:Verkkokauppa Triplat
Tuotevalikoima on vielä aika vaatimaton koska olen vasta aloittanut ja todellakin vain sivubisneksenä.