iherb-verkkokaupasta kokemuksia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "pettynyt"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"pettynyt"

Vieras
Tilasin lokakuun lopusta lähetyksen iherbistä, ei ole tullut. Lähetin asiakaspalveluun viestiä, eivät ole vastanneet. Onko kellään kokemuksia kyseisestä verkkokaupasta?

Miten ne lähetykset käytännössä ovat tulleet, jos toimitus tapahtuu dhl:n kautta? Postiluukusta kotiin vai noudetaanko jostain, miten saapumisilmoitus tulee?

Onko paketti jäänyt tulliin? Sieltä pitäisi siinä tapauksessa tulla kirje.. Olen tilannut iHerbistä 6 kertaa ja joka kerta on sujunut hyvin :). Aikaa voi tosin viedä vaikka sen kuukauden varsinkin paketin jäädessä tulliin..

Postiin minulla on tullut. Kerran otin sen kalliimman kuljetuksen kun en vielä tajunnut miten on järjevintä tilata, se taisi olla 24 dollaria. Tällöin tuotiin kotiovelle.

[QUOTE="pettynyt";29275619]Miten ne lähetykset käytännössä ovat tulleet, jos toimitus tapahtuu dhl:n kautta? Postiluukusta kotiin vai noudetaanko jostain, miten saapumisilmoitus tulee?[/QUOTE]

Kerran tilasin dhl:n kautta (maksoi $8 muistaakseni), tuli muutamassa päivässä kotiovelle mutta ei tullu etukäteen mitään ilmoitusta. Satuin oleen suihkussa just enkä ehtiny avaamaan. Laittoivat postilaatikkoon lapun, ja piti tilata uus toimitus sopivalle päivälle.

Aina on paketit perille tullu, vain kerran on kestäny useammanki viikon, siinä 2 viikon molemmin puolin yleensä on tullut.

Itse olen tilannut iHerbistä jo useamman vuoden halvimmalla postitustavalla ja paketin tulo kestänyt enimmillään vähän yli kaksi viikkoa. Kaikki ovat perille tulleet.
Ajankohtaista ja päivitettyä iHerb-tietoa löydät sivultani http://sullekans.blogspot.fi/