Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai semmosia, jotka tekee avauksia ja vastaa viesteihin? Näitä täältä on tainnut puuttuakin![]()
Ai semmosia, jotka tekee avauksia ja vastaa viesteihin? Näitä täältä on tainnut puuttuakin![]()
Olet täydellinen nainen. Täydelliset naiset tv-sarjan yksi näyttelijöistä poistui keskuudestamme noin 70-vuotiaana. En enää muista hänen roolihahmoa.Olen OIKEA Nainen.
Käyn Töissä, Leikin Lasten Kanssa, Siivoan, Treenaan Fyysisesti Kuntoani, Harrastan Luovia Aktiviteetteja, Luen Kirjoja, Hoidan Puutarhaa, Rakastelen Puolisoni Kanssa Säännöllisesti, Vietän Sosiaalista Elämää Perheen Ulkopuolella, Maksan Veroa, Lyhennän Lainaa, Kuulun Ammattiyhdistykseen.
Rakastan Työtäni, Perhettäni, Harrastuksiani, Ystäviäni, Elämääni, Varojani, Lähiomaisiani, Taloani ja Autoani!
Olen OIKEA Nainen!
Olet täydellinen nainen. Täydelliset naiset tv-sarjan yksi näyttelijöistä poistui keskuudestamme noin 70-vuotiaana. En enää muista hänen roolihahmoa.
Minäkin olin aikoinaan kaltaisesi perfect woman. Nykyään vain nautin elämästäni, ja naureskelen maailman hoopoudelle./typokorjaus