Ihme ja kumma - laulu on aivan ihana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minskii

Aktiivinen jäsen
16.08.2008
12 062
2
38
Tässä kuunnellaan lastenlauluja ja tuli ihan kylmät väreet tuosta Ihme ja kumma laulusta. Joskus pikkuisena olen tuon kuullut viimeeksi ja nyt tuli paljon muistoja mieleen. Ihanat sanat siinä on, enpä ajatellut pienenä niin :). Niin nätti laulu =) , mistäs lastenlauluista te pidätte? Tuleeko joistain muistoja mieleen tai muuten outo kiva fiilis?

Ei ole tosi! Olen lapsesta, siis aivan pikkuisesta asti todella inhonnut sitä. Jos herätettäisi yöllä sikeästä unesta ja kysyttäisi inhokkilaulua niin tämä laulu tulisi heti kuin apteekin hyllyltä. Hui kamala. Kylmät väreet menee kyllä mullakin...

Alkuperäinen kirjoittaja Hm:
Ei ole tosi! Olen lapsesta, siis aivan pikkuisesta asti todella inhonnut sitä. Jos herätettäisi yöllä sikeästä unesta ja kysyttäisi inhokkilaulua niin tämä laulu tulisi heti kuin apteekin hyllyltä. Hui kamala. Kylmät väreet menee kyllä mullakin...

Mikä on sit kivoja muistoja herättävä laulu? :)

Jaa. No, äsken tuli telkkarista Maija Mehiläistä. Sen tunnusmusiikista tulivat lapsuuden iloiset päivät mieleen.

Oli kerran kauan sitten... Aivan tuntematon maa; siellä asui mehiläinen joka kauan tunnetaan... http://www.youtube.com/watch?v=36lqtq-L1Lk