Ihme kitinää!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Edes viitsi yrittää auttaa enää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Edes viitsi yrittää auttaa enää

Vieras
Sopiiko kysyä miksi arvon rouvat/neidit tulevat palstalle valittelemaan huoliaan kun asiallisesti yrittää ehdotella mitä voisi tehdä niin hyökätään silmille?
Ettekö niinkun odota mitään vastauksia vai pitäisikö kaikkien vain silitellä päätä ja voivotella miten vaikeaa sinulla on?

HUOH...

Alkuperäinen kirjoittaja Edes viitsi yrittää auttaa enää:
Sopiiko kysyä miksi arvon rouvat/neidit tulevat palstalle valittelemaan huoliaan kun asiallisesti yrittää ehdotella mitä voisi tehdä niin hyökätään silmille?
Ettekö niinkun odota mitään vastauksia vai pitäisikö kaikkien vain silitellä päätä ja voivotella miten vaikeaa sinulla on?

HUOH...

Juu pitää taputtaa selkään ja silittää myötäkarvaan ja vaikertaa, että voi voi voi.

Muita näkökulmia asiaan ei saa tuoda esille, eikä asiaan parantamisehdotuksia.

Havaintosi on aivan oikea.

no katos kun pitäs antaa semmonen vastaus,joka tukee kysyvän omaa mielipidettä :D mutta huomattu joo on,että pari nikkiä kyselee neuvoja,mutta ei kuitenkaan kelpaa muiden loistavat ideat ja vinkit :saint:

Myös simmoinen havainto, että jos itse vastaa jotain asiallisesti, niin kysyjä intoutuukin vaan kränäämään kaikkien kränäämishaluisten kanssa eikä edes havaitse asiallisia vastauksia.

Jos joku kysyy, että mitä mä teen eroanko vai jatkan tätä kauheeta parisuhdetta...
Vastaus:
-Eroa - Siitä vetästään herneet nenään, heti kehotetaan eroomaan, kauheeta!!
-Älä Eroa - Miten mä ikuisesti jaksan tätä, ukko ei tee mitään, rahat ei riitä, lapset vinkuu, ei tässä oo mitään järkee..

Joten aika tyhjänpäiväistä siis edes kysellä :D:D Mikään vastaus kun ei kelpaa!!

Asioiden konkreettiset ratkaisut eivät välttämättä ole ketjun aloittajankaan mielessä kunnolla jäsentyneet. Ehkäpä siksi.
Kitinäksi en kuitenkaan tällaistakaan keskustelua kutsuisi.

Yhteistyössä