Ihmeellisiä vuotoja ja silti raskaana!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "jossu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"jossu"

Vieras
Minulla alkoi noin neljä viikkoa sitten pikku hiljaa paheneva pahoinvointi. Pahoinvointi on ollut minulla aikaisemmissakin raskauksissa ensimmäinen oire ja siitä olen aina tiennyt olevani raskaana. Pahoinvointi koveni astettain, kunnes sitten reilun viikon jälkeen alkoi jotkut vuodot. Ei isoja määriä, mutta sen verran kuitenkin, että tarvi sidettä käyttää. Pahoinvointi loppui täysin, kun vuodot alkoi ja tuota vuotamista kesti suunnilleen kaksi viikkoa. Keskenmeno, ajattelin.

Viikon on ollut nyt vuotamatta ja neljä päivää sitten alkoi hirveä pahoinvointi, ihan yhtäkkiä, ei silleen pikkuhiljaa kuten ennen. Tein tänään testin ja se oli ihan selvä positiivinen. Mitkähän vuodot mulla sitten on ollu tuolloin kolmisen viikkoa sitten ja miksi pahoinvointi loppui sitten täysin,kun aloin vuotamaan.?? Kellään kokemuksia?

Mulla oli myös vuotoa parin viikon ajan raskaana. Mulla oli ennestään viisi keskenmenoa ja ajattelin, etten koskaan saisi lasta syliin asti. Pahoinvointi kuitenkin jatkui vuodosta huolimatta. Kävin sitten ultrassa, koska epäilin, että tarvitsen taas kaavinnan, mutta siellä olikin elävä sikiö, viikkoja taisi olla jo 12 tai 13 :)

Itsekin ajattelin, että josko siellä olisi ollut kaksi ja toinen tullut pois...?? Mutta ihmettelen, miten se pahoinvointi loppui täysin, kun vuoto alkoi ja oli pois useamman viikon.

no enhän mää tehnyt, että on siinä se mahdollisuus etten olisikaan ollut raskaana. Mutta pahoinvointi oli silloin niin tyypillinen mun raskauspahoinvointi ja lisäksi vuoto oli ihan outo, ei normaalit menkat. Ja kesti pitkään. Ja tää uus pahoinvointi alkoi sitten suunnilleen viikon päästä vuodon loppumisesta ja oli ihan selvä plussa, ei mitään haaleaa vaaleaa, kuten mulla aikaisemmin, kun olen raskauden testannu pahoinvoinnin alettua.

[QUOTE="jossu";29407330]no enhän mää tehnyt, että on siinä se mahdollisuus etten olisikaan ollut raskaana. Mutta pahoinvointi oli silloin niin tyypillinen mun raskauspahoinvointi ja lisäksi vuoto oli ihan outo, ei normaalit menkat. Ja kesti pitkään. Ja tää uus pahoinvointi alkoi sitten suunnilleen viikon päästä vuodon loppumisesta ja oli ihan selvä plussa, ei mitään haaleaa vaaleaa, kuten mulla aikaisemmin, kun olen raskauden testannu pahoinvoinnin alettua.[/QUOTE]

No nyt sä ainakin taidat olla :)
Onnea :flower:

[QUOTE="jossu";29407330]no enhän mää tehnyt, että on siinä se mahdollisuus etten olisikaan ollut raskaana. Mutta pahoinvointi oli silloin niin tyypillinen mun raskauspahoinvointi ja lisäksi vuoto oli ihan outo, ei normaalit menkat. Ja kesti pitkään. Ja tää uus pahoinvointi alkoi sitten suunnilleen viikon päästä vuodon loppumisesta ja oli ihan selvä plussa, ei mitään haaleaa vaaleaa, kuten mulla aikaisemmin, kun olen raskauden testannu pahoinvoinnin alettua.[/QUOTE]

ja tähän oletettuun raskauteen liittyi myös mm. hirvittävä rintojen arkuus, sydämen tykytykset, huimaus (jotka mulla liittyny ihan alkuraskauteen) ym. raskausoireita. Nyt ei ole ollut mitään muuta kutäin yhtäkkiä tuli päälle pahoinvointi-

Yhteistyössä