Ihmeellistä selkäkipua =/ Onko kellään ollut samanlaista?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miuku-Mauku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Miuku-Mauku

Aktiivinen jäsen
23.07.2005
1 714
0
36
Tuolla alaselässä :/ Se aina ilmaantuu ja pahenee, jos istun kauan esim. tässä tietokoneen ääresssä tai autossa jne.
Ja se kipu heijastuu reisiin ja jalkoihin.
Huomenna meen kyllä lääkäriin, mies lupas varata mulle ajan tonne yksityiselle, et pääsisin suoraan töistä.

Onko kellään ollut mitään vastaavaa, on vaan niin hankala selittää..

Tuli vaan mieleen että onkohan sulla alaselästä välilevyt "paskana"?Toivotavasti ei koska se on sitten todella inhottava vaiva eikä korjaannu kun leikkauksella.Hyvä kun meet yksityiselle niin saat ainakin nopeasti hoitoa.

Ilmoittelepa sitten mikä on selässä vaivana :hug:

mull ollu ja on tollasta,iskias,vai miten se ny kirjotetaa,välillä parempia jaksoja välillä on tosi kipee ja heijastuu kans välillä ihan nilkkaa asti ja sillon se on lääkärin mukaa tosi pahana ku sinne asti menee...olin muutamia kuukausia sairaslomallakin selästä,sillon sai rauhotettua kunnolla ja vahvoja särkylääkkeitä meni kyllä aika paljon...kyllä se aina sillontällön muistuttaa olemassaolostaan mutta harvoin tarvii enää lääkettä ottaa..ja mulla on myös alin nikama painunu kasaa,ja selkäranka on vähän vino,tosin lääkärin mukaan se ei vaikuta tähän mitenkään

Saapi nähdä mitä lääkäri huomenna sanoo. Jos sais jotain helpotusta, vai onko siihen mitään apua?
Mies sano, että varmaan saat sairaslomaa. Mutta onko lepo se apu?
Mulla on joskus ollut (n.10v sitten) jossain alaselässä joku tulehdus tuolla nikamien välissä, mutta se meni silloin ohi. Mutta nyt muutaman viikon aikana se on taas tosiaan vaivannut.
Mutta huomenna sen kuulee.

useimmiten kevyt liikunta auttaa selkäkipuihin. omaa kokemusta yli 15 vuotta. Mullakin pitkään istuminen tekee kipuja, tarvii välillä venytellä (ja lisäx mul on tosi huonot syvät vatsalihakset, siis ne , mitkä tukee selkärankaa). Et eikun jumpalle vaan!