Ihmettelee kutinaa alapäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kutina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kutina

Vieras
Mitä voisi olla kummallinen kutina peräaukon ympärillä lähinnä? Jotain muuta kuin kihomatoja? Onko jollain ollut peräpukamia, voivatko ne sisäpuolella olevat aiheuttaa kutinaa/pistelyä? Tuntuu jotenkin kuin olisi "roikkumassa" jotakin ulkopuolella - ei siellä mitään poikkeavaa kuitenkaan näytä olevan, tunne vaan on sellainen. Kuulostaako ihan hullulta? Muttta kertokaa ihmeessä jos jollain on kokemusta, kiitos!! :attn:

Ja kihomadoista vielä niin kutisevatko ne päivälläkin ja koko ajan jos joku tietäisi.. Siis kihomadot pitäisi olla kyllä poissuljettu..

kyllä kuulostaa kihomadoilta. Niitä on vaikea havaita mutta tuntuvat vähän liikkuvana kutinana öisin ja joskus myös päivisin. Itselläni on juuri ollut ja olen hoitanut itseni ja perheeni. Luulin itsekin ensin että kutina on peräpukamista mutta sitten löysin lapseltani niitä ja tajusin että itsellänikin on niitä.

Mulla kyllä juuri peräpukamat aiheuttaa kutinaa :( Varsinkin jos vatsa on kovalla niin silloin,kun ne jotenki "repee" kovan vatsan/kakan takia ja sitten aina pari päivää kutisee inhottavasti. Mulla auttaa haavaumien paranemiseen rasvaus,oon laittanu punasta bepanthenia. :ashamed: :ashamed:

Yhteistyössä