Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Anonyymitär;25900961:Hahaa, huomasin yhtenä päivänä kirjaston lastenosastolla, kuinka muutama mamma katseli pitkään poikani vaatteita. Oli Benettonin karvavuorillinen nahkatakki, Gantin farkut ja Molon paita, kenkien merkkiä en muista, mutta nekin uutena tosi kalliit nahkaiset.
Nahkatakki maksoi kirppiksellä 5 e, farkut 3 e, Molon paita ostettu uutena joululahjarahoilla, ja kengät kirppikseltä 3 e.
Itse ostan kirppiksiltä siis merkkivaatteita aina kun hyväkuntoisia löydän, mutta ostan kyllä uutenakin, silloin kyllä ihan henkkamaukkaa, Lindexiä yms.
Mutta ihmetyttää kyllä syvästi ne naiset jotka pitävät erityisen tärkeänä sitä että lapsella täytyy olla aina mahdollisimman kallista päällä. Sitäpaitsi esim. Ticketiä minä ainakaan en haluaisi vaikka saisin ilmaisiksi, kamalan näköisiä muodottomia säkkejä lasten päällä.
Mistä siitä kalliista lastenvaatteesta näkee onko se uutena täyteen hintaan ostettu, alennuksista -50-70% hinnalla, kirppikseltä hommattu tai vaikka siskon lapsilta perinnöksi saatu?
Hetättääkö kummastusta vain sen kauden uutuudet vai myös edellisen kauden?
Minä ostin tytön Ticketin puoleen hintaan ja pojan haalarin roimalla alennuksella, mutta silti kuulemma syyllistyin olemaan niitä äitejä. Siis, "niitä äitejä".