H
huh
Vieras
Naapurissa asuu perhe, jossa äiti ollut vuosia kotona "kotiäitinä" ja isä työtön. Rahaa on kuitenkin juoda joka viikonloppua ja polttaa ainakin kaksi askia päivässä. Lapset kulkevat vanhoissa ja suoraansanottuna kamalissa vaatteissa. Sääliksi käy. Ovat jo kouluiässä kuitenkin, niin voi kaveritkin huomautella kun päällä järkkyjä vaatteita. Miksi on rahaa tupakkaan ja viinaan, aika paljon tekee jo se kaksi askia röökiä päivässä, eikö tupakka ole ainakin 3e per aski vai miten?