Ihmettelen muutamia juttuja joidenkin nykypäivän miesten pukeutumisessa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käytän stringejä ja olen hyvässä kunnossa omasta mielestäni. Käytän naruja urheilussa ja kesällä, mutta jos tapailen/seurustelen. En koskaan toisen "edessä". Pitkilläkin kalsareilla hurmaa paremmin. XD XD Toisen "kanssa" käytän sitten boksereita.

• Rakkaus
Reactions: Setis.
Vanhanpojan ja -piian vero tarkoitti Suomessa kovennettua verorasitusta 24 vuotta täyttäneille naimattomille, lapsettomille kansalaisille. Vanhanpojan vero tuli voimaan 1935 lailla 392/1935 ja se poistui vuonna 1975 henkilöverotuksen kokonaisuudistuksen yhteydessä.
Tuo ikäraja on tuolloin ollut kohdallaan. (y) Vero tuskin palautuu, mutta asevelvollisuus voitaisiin säätää pakolliseksi naisille, jotka eivät 25 täyttäessään ole onnistuneet pyöräyttämään jälkeläistä.

• Tykkää
Mitkä on normaalit alkkarit? Stringit siis on epänormaalit, mutta onhan niitä vaikka mitä muuta mallia
Normaalit tarkoittaa tietenkin sitä, mitä itse kukin käyttää. Lähes jokainen siis käyttää mielestään normaaleja kalsareita.
Minulle väljät boxerit ovat normaalit, eivät haudo tai hierrä munia.
uebergroessen-2er-pack-ceceba-boxershorts-navy-gitterkaro-14188.jpg

Ehkä jollekin muotoillut lateksihousutkin ovat "normaalit"?
61jaIh1A-HL.jpg

s-l500.webp

s-l1600.webp

• Haha
Olen 35-vuotias urheilullinen sinkkunainen ja ollut sinkkuna pian kolme vuotta.

Tinderissä ja crossfit-salilla tapaa usein mukavia ja fiksuja miehiä. Olen näiden vuosien aikana tapaillut useampia heistä. Salilla on tullut vastaan myös paljon ”trikoomiehiä” ja lyhyisiin shortseihin pukeutuvia – upeista vartaloista huolimatta nämä eivät vain ole oma juttuni, joten olen jättänyt tutustumisen väliin.

Muutamalla tapaamallani miehellä on ollut illanvieton aikana yllä miesten stringit. Vaikka pakarat olisivat hyvässä kunnossa, koen miesten stringit henkilökohtaisesti vastenmielisinä. Trikoot ja hyvin lyhyet shortsit eivät myöskään ole suosikkejani, vaikka siedän ne paremmin.

Tiedän, että jokaisella on oma tyylinsä ja makunsa, ja ”kaikki kukat saavat kukkia”, mutta omaan silmääni miesten stringit eivät ole houkuttelevia. En myöskään ole nähnyt niitä myynnissä tavallisissa vaatekaupoissa, mutta netistä, esimerkiksi Zalandosta, niitä löytyy runsaasti. Naiset, oletteko itse koskaan nähneet miehellä stringejä ja miten olette siihen suhtautuneet?

Mainittakoon, että miehet ovat olleet muutoin mukavia, älykkäitä ja hyviä seuralaisia. Parin viime vuoden aikana on ollut pari hyvää tapailusuhdetta bokserimiehien kanssa – toisen päätti hän, toisen minä, kun tunteet eivät riittäneet.

Toivon silti, että miehet jättäisivät trikoot ja stringit väliin. Uskon, että vähintään 98-prosenttia naisista on samaa mieltä – ei kiitos omalle kumppanille stringejä.
Mä en tykännyt mieheni vaatteista kun tavattiin. Mut en antanut sen häiritä. Tyylit muuttuu kuitenkin ajan mittaan.
Vois uskoo, et stringit lähtee helposti, jos vaan sanoo, et tykkää enemmän boxereista.

Normaalit tarkoittaa tietenkin sitä, mitä itse kukin käyttää. Lähes jokainen siis käyttää mielestään normaaleja kalsareita.
Minulle väljät boxerit ovat normaalit, eivät haudo tai hierrä munia.
uebergroessen-2er-pack-ceceba-boxershorts-navy-gitterkaro-14188.jpg

Ehkä jollekin muotoillut lateksihousutkin ovat "normaalit"?
61jaIh1A-HL.jpg

s-l500.webp

s-l1600.webp
”Disgusting” sanoi Annie kun äsken näytin nuo lateksiversiot 🤣

Hän viihtyy itse parhaiten toisen viestisi ilmavissa boxereissa. Olen kyllä suositellut pitämään minimekkoa, silloin voisi olla vielä ilmavammin 🤭 😁

• Haha
Reactions: Johnny Appleseed
Tarkoitatko, että naiset tulisi valjastaa jonkinlaisiksi synnytyskoneiksi - väkisin, jos ei vapaaehtoisesti suostu?
Kuulostaa Handmaid's Talen Gileadilta tuo. Mutta sellaisesta yhteiskunnassa ompunsiemen taitaakin haaveilla. Siellä naiset on alistettu miesten orjiksi ja synnytyskoneiksi.
Itse olen onneksi löytänyt rinnalleni miehen, joka ei koe tarpeelliseksi pönkittää omaa itsetuntoaan painamalla muita alas.

Kukin pukeutukoon tavallaan. Jokaisella on oma makunsa. Ei varmaan haittaa useimmiten toiset pukeutuu.

Mut ihan ymmärrettävää jos ei pidetä miestenstringeistä ja -tangoista. Jos jollaki on 30 vuotta vanhat alkkarit ni eipä niistä niin tykkäillä.

Olen elämässäni vain kahdella miehellä törmännyt stringeihin . Viehän ne halut kuten esim. rikkinäiset vuosikymmeniä vanhat kalsarit.

Yhteistyössä