Parempi kokonaan ilman?
Tietysti!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Parempi kokonaan ilman?
Kerro itse ensin käytätkö pikkareita vai Alepan käyttämiä todnäk rusehtavia isoja turn-off -mummopöksyjä?Käyttääkö Setis stringejä?
Kiitos vastauksestasiKäyttääkö Setis stringejä?
vanhanpiianvero on ollut monen nuoruudessaSä jäät vanhaksipiiaksi. Yksinäinen ja köyhä vanhuus edessä.
Vanhanpojan ja -piian vero tarkoitti Suomessa kovennettua verorasitusta 24 vuotta täyttäneille naimattomille, lapsettomille kansalaisille. Vanhanpojan vero tuli voimaan 1935 lailla 392/1935 ja se poistui vuonna 1975 henkilöverotuksen kokonaisuudistuksen yhteydessä.vanhanpiianvero on ollut monen nuoruudessa
Tuo ikäraja on tuolloin ollut kohdallaan.Vanhanpojan ja -piian vero tarkoitti Suomessa kovennettua verorasitusta 24 vuotta täyttäneille naimattomille, lapsettomille kansalaisille. Vanhanpojan vero tuli voimaan 1935 lailla 392/1935 ja se poistui vuonna 1975 henkilöverotuksen kokonaisuudistuksen yhteydessä.
Voitaisiinko myös perua tuoreen, nuoren isän asevelvollisuus?Tuo ikäraja on tuolloin ollut kohdallaan. Vero tuskin palautuu, mutta asevelvollisuus voitaisiin säätää pakolliseksi naisille, jotka eivät 25 täyttäessään ole onnistuneet pyöräyttämään jälkeläistä.
Mitkä on normaalit alkkarit? Stringit siis on epänormaalit, mutta onhan niitä vaikka mitä muuta malliaKiitos vastauksestasi
En todellakaan, ihan normaaleja ja mukavalta tuntuvia alkkareita.
Tällaiset on mun makuuni:Mitkä on normaalit alkkarit? Stringit siis on epänormaalit, mutta onhan niitä vaikka mitä muuta mallia
Normaalit tarkoittaa tietenkin sitä, mitä itse kukin käyttää. Lähes jokainen siis käyttää mielestään normaaleja kalsareita.Mitkä on normaalit alkkarit? Stringit siis on epänormaalit, mutta onhan niitä vaikka mitä muuta mallia
Mä en tykännyt mieheni vaatteista kun tavattiin. Mut en antanut sen häiritä. Tyylit muuttuu kuitenkin ajan mittaan.Olen 35-vuotias urheilullinen sinkkunainen ja ollut sinkkuna pian kolme vuotta.
Tinderissä ja crossfit-salilla tapaa usein mukavia ja fiksuja miehiä. Olen näiden vuosien aikana tapaillut useampia heistä. Salilla on tullut vastaan myös paljon ”trikoomiehiä” ja lyhyisiin shortseihin pukeutuvia – upeista vartaloista huolimatta nämä eivät vain ole oma juttuni, joten olen jättänyt tutustumisen väliin.
Muutamalla tapaamallani miehellä on ollut illanvieton aikana yllä miesten stringit. Vaikka pakarat olisivat hyvässä kunnossa, koen miesten stringit henkilökohtaisesti vastenmielisinä. Trikoot ja hyvin lyhyet shortsit eivät myöskään ole suosikkejani, vaikka siedän ne paremmin.
Tiedän, että jokaisella on oma tyylinsä ja makunsa, ja ”kaikki kukat saavat kukkia”, mutta omaan silmääni miesten stringit eivät ole houkuttelevia. En myöskään ole nähnyt niitä myynnissä tavallisissa vaatekaupoissa, mutta netistä, esimerkiksi Zalandosta, niitä löytyy runsaasti. Naiset, oletteko itse koskaan nähneet miehellä stringejä ja miten olette siihen suhtautuneet?
Mainittakoon, että miehet ovat olleet muutoin mukavia, älykkäitä ja hyviä seuralaisia. Parin viime vuoden aikana on ollut pari hyvää tapailusuhdetta bokserimiehien kanssa – toisen päätti hän, toisen minä, kun tunteet eivät riittäneet.
Toivon silti, että miehet jättäisivät trikoot ja stringit väliin. Uskon, että vähintään 98-prosenttia naisista on samaa mieltä – ei kiitos omalle kumppanille stringejä.
”Disgusting” sanoi Annie kun äsken näytin nuo lateksiversiotNormaalit tarkoittaa tietenkin sitä, mitä itse kukin käyttää. Lähes jokainen siis käyttää mielestään normaaleja kalsareita.
Minulle väljät boxerit ovat normaalit, eivät haudo tai hierrä munia.
![]()
Ehkä jollekin muotoillut lateksihousutkin ovat "normaalit"?
![]()
![]()
![]()
Normaali on eri asia eri ihmisille, niinkuin tämäkin keskustelu osoittaa. Joillekin nämä viimeisimmät viestit ovat ihan normaaleja, kun valtaosa pitää niitä lapsellisena tai mauttomina.Mitkä on normaalit alkkarit? Stringit siis on epänormaalit, mutta onhan niitä vaikka mitä muuta mallia
niiEthän sä koskaan edes pääse näkemään millaiset alushousut minulla on.
Ei. Jos max 24-v nainen ei vapaaehtoista maanpuolustushenkistä siittäjää löydä, voidaan varusmiespalvelusta suorittavista varmaan löytää auttajia iltalomailemaan.Voitaisiinko myös perua tuoreen, nuoren isän asevelvollisuus?
Kuulostaa Handmaid's Talen Gileadilta tuo. Mutta sellaisesta yhteiskunnassa ompunsiemen taitaakin haaveilla. Siellä naiset on alistettu miesten orjiksi ja synnytyskoneiksi.Tarkoitatko, että naiset tulisi valjastaa jonkinlaisiksi synnytyskoneiksi - väkisin, jos ei vapaaehtoisesti suostu?