Ihmettelen suuresti!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyttö tampereelta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tyttö tampereelta

Vieras
Sain vahingossa kuulla, että sukulaisperhe kusettaa kelaa oikein olan takaa. Heillä on neljä lasta, äiti hoitaa heitä kotona, isä töissä. Isän kirjat on siirretty äidin äidille, eli isä asuu olevinaan ex puolisonsa äidin luona. Nostavat asumistukea, joka kattaa koko vuokran ja tietysti lapsilisät korotettuna. Heillä on käytössä kaksi kallista autoa, ja rahaa tuntuu riittävän.. Olinkin aina ihmetellyt miten heillä on varaa hoitaa lapsensa kotona.. Pitäsikö tässä kaikkien lähteä tuolle linjalle, jotta olisi varaa olla monta vuotta lasten kanssa kotona..

Joillakin on kyl vara hoitaa neljäkin lasta kotona, vaikka vaan mies oliskin töissä... Tarvii olla vaan riittävän hyvä palkka. ;) (en puhu nyt itestäni, tosin en o myöskään sossupummi)

niin miehen tutulla on kallis kämppä mun mittapuun mukaan sekä tietysti auto on paljon uudempi, on työttömämä ja saa kuulema sossusta rahaa. vitsi kun vois luottaa että tarvitseva sieltä sais niin minäkin uskaltaisin olla tässä nykyisessä asunnossa ilman tuota minun miestä. ei siis mikä lume ero.

Alkuperäinen kirjoittaja Mukamaspipsa:
Ei tästä hirveän kauaa ole, kun lähikunnassa eräs pariskunta kärähti moisesta ja tuli aikalailla takaisin maksettavaa... Valheella on lyhyet jäljet... Toivottavasti ainakin.

Miten tommosesta voi jäädä kiinni???

Noinhan moni taitaa tehdä. Kotiäideillä taitaa enemmän olla väärinkäyttöä tuissa siinä, että ollaan työkkärin kirjoilla vaikka ei töitä haetakaan...Itse en tukia väärinkäyttäisi. En kehtaisi. Mutta en mä jaksa noita niin tuomitakaan. Itsekin kotiäitinä ymmärrän kyllä, että sitä rahaa ei niin kamalasti ole...Ja niitä tukia menee niin paljon turhempaankin kun siihen, että joku hoitaa lapsiaan kotona.

Yhteistyössä