S
suuresti
Vieras
Kuulin eräästä äidistä, joka oli jättänyt lapsen isälleen hoitoon siksi aikaa, kun kävi ruokakaupassa. Siis ajatelkaa, kävi ilman vauvaa ruokakaupassa ja viipyi puoli tuntia! Tietenkään puolivuotiasta vauvaa ei saa kauppaankaan viedä, koska siellä voi saada vaikka mitä vaarallisia pöpöjä, mutta se äiti ei ollut tajunnut varata kunnollisia ruoka- ja vaippavarastoja kotiin ennen vauvan syntymää. Ja sitten heti piti pieni vauva jättää ilman äitiään kauppareissun ajaksi - ja vielä isälle hoitoon. Olisi senkin äidin kannattanut miettiä ennen lapsentekoa, onko valmis kantamaan vastuuta. Mutta aina sitä vaan ajatellaan äidin parasta, eikä lapsen. Itsekkyys on huipussaan. Meillä ainakin on parin vuoden säilyke-, vaippa- ym. varastot, että minun ei tarvitse poistua kotoa vauvan luota lainkaan.
Ai niin, sillä aikaa kun se huono äiti oli kaupassa, vauvalle oli tullut nälkä, ja isä joutui antamaan sille pullosta maitoa. Sen jälkeen ei rinta enää kelvannutkaan, kun vauva kerran oli pääsyt pullon makuun. No, se äiti sitten masentui ja laiskistui (kun ei ollut aiemmin tajunnut, että sellaista se lapsiperheen elämä on) täysimetyksen epäonnistumisesta. Se sen mies sitten rupesi inhottavaksi ja väkivaltaiseksi, kun ei jaksanut katsella sellaista laiskaa ämmää, joka ei jaksa edes tuoretta pullaa leipoa joka päivä eikä tehdä vauvalle itse soseita. Siihen se perhe sitten hajosi .
Että miettikääpä tätä ennen kuin annatte vauvan hoitoon!!!
Ai niin, sillä aikaa kun se huono äiti oli kaupassa, vauvalle oli tullut nälkä, ja isä joutui antamaan sille pullosta maitoa. Sen jälkeen ei rinta enää kelvannutkaan, kun vauva kerran oli pääsyt pullon makuun. No, se äiti sitten masentui ja laiskistui (kun ei ollut aiemmin tajunnut, että sellaista se lapsiperheen elämä on) täysimetyksen epäonnistumisesta. Se sen mies sitten rupesi inhottavaksi ja väkivaltaiseksi, kun ei jaksanut katsella sellaista laiskaa ämmää, joka ei jaksa edes tuoretta pullaa leipoa joka päivä eikä tehdä vauvalle itse soseita. Siihen se perhe sitten hajosi .
Että miettikääpä tätä ennen kuin annatte vauvan hoitoon!!!