ihmettelen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nöppönen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nöppönen

Aktiivinen jäsen
13.05.2005
22 173
1
36
tuolla taas saa yksinhuoltajien puolella p.askaa niskaan. joo okei, itse kirjoitan tänne, mut jos ei oo mitään muuta kirjoitettavaa kuin haukkuminen niin onks pakko? kysyä aina saa jos on epäselvyyttä ja eri mieltä saa olla, mut muiden ihmisten elämän arvostelu, kun ei siitä kuitenkaan kirjoitettua enempää tiedä, on kummallista. täällä moni kertoo huonoja ja ikäviä asioita, moni kertoo myös niistä hyvistä ja iloisista asioista. mutta kauhean vaikea tuntuu olevan ymmärtää se, että niille hyville asioille on helpommin vastaanottajia palstaelämän ulkopuolella ja huonoja asioita voi olla helpompi pohtia vieraana ja mihin aikaan tahansa täällä. psykologiani en itse tapaa kuin kerran kuussa, mietittävää ja paha olo on paljon useammin, läheisiä en halua aina rasittaa ja siksi kirjoitan tänne. sitten tulee joku joka katsoo oikeudekseen lyödä lisää ja haukkua.. miksei toisia voi tukea? tai jos ei tukea niin olla edes haukkumatta... kysyä, jos asiassa on jotain mistä itse on toista mieltä ja kertoa oman kantansa.. asiallisesti.. huoh.

Noinhan se tuntuu menevän.. Kannattaa vaan mahdollisuuksien mukaan koettaa jättää ne negatiiviset sanomiset omaan arvoonsa ja koettaa keskittyä niihin positiivisiin. :hug:

Lumenneito aloitti joskus tällaisen ketjun:
Kertokaapa ilkeijät
johon mäkin kommentoin.

tuttu tunne... ja yöt on vielä pahinta aikaa... ja varsinki mulle vuoden pahimmat päivät on tää tuleva äitienpäivä ja joulun aika... itku tulee vaikken haluais, mutta minkäs teen.... ja etenki ku on yksin eikä ole ketään kenen kaikkuun voisi van uppoutua! vento vieraat voi välillä olla niitä pelastavia enkeleitä jotka vain kuuntelee tarvittaessa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:23 mamma81 kirjoitti:
tuttu tunne... ja yöt on vielä pahinta aikaa... ja varsinki mulle vuoden pahimmat päivät on tää tuleva äitienpäivä ja joulun aika... itku tulee vaikken haluais, mutta minkäs teen.... ja etenki ku on yksin eikä ole ketään kenen kaikkuun voisi van uppoutua! vento vieraat voi välillä olla niitä pelastavia enkeleitä jotka vain kuuntelee tarvittaessa...

joo mä odotan taas kauhulla äitienpäivää kun tiedän et on paha olla ja itkettää, joulu on se toinen pahanen :/ voimia meille :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:26 nöppönen kirjoitti:
\

joo mä odotan taas kauhulla äitienpäivää kun tiedän et on paha olla ja itkettää, joulu on se toinen pahanen :/ voimia meille :hug:

kiva tietää etten ole ainut kaheli noiden päivien kans... miehellä meinaa välillämennä hermot tuolloin ku alan vaan vajota itsesääliin...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:30 mamma81 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:26 nöppönen kirjoitti:
\

kiva tietää etten ole ainut kaheli noiden päivien kans... miehellä meinaa välillämennä hermot tuolloin ku alan vaan vajota itsesääliin...

joo et oo ainut.. eiköhän meitä ole paljonkin. onneks näitä pahoja päiviä on pikkuhiljaa harvemmin ja noitakaan pyhiä ei onneksi ole kuin sen kaksi kertaa vuodessa. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:49 no etkö muka huomaa kirjoitti:
Jatkuvasti tälläkin puolella joku on haukuttavana..etteks te modet edes huomaa???Hä.. pitääkö vielä viestejä lähetellä, että tajuutte.

täällä on nuo modet saanut tänään poistaakin aika kasan viestejä..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.05.2007 klo 23:49 no etkö muka huomaa kirjoitti:
Jatkuvasti tälläkin puolella joku on haukuttavana..etteks te modet edes huomaa???Hä.. pitääkö vielä viestejä lähetellä, että tajuutte.

Musta on jotenkin surkuhupaisaa kun ihmiset ei yksinkertaisesti tajua että kukaan ei pysty/kykene/jaksa plärätä kaikkia ketjuja ja viestejä läpi varsinkaan reaaliaikaisesti, se on ihan mahdottomuus. Eihän tämä mikään Suomi24 ole mutta viestejä tännekin tulee sellaista kyytiä etteivät nämä palstailun ohella moderoivat vapaaehtoiset modet yksinkertaisesti pysty ja kerkeä automaattisesti poistamaan.. Ja oikeasti musta on sinänsä hienoa että nämä modet jaksaa ja viitsii ylipäätään poistella näitä lapsellisten vatipäiden parjauksia täällä varsinkin kun eivät saa siitä minkäänlaista korvausta... kuinka moni meistä oikeasti jaksaisi tollaista tehdä varsinkin kun pääasiassa saa kuitenkin vain valituksia vastineeksi oman aikansa uhraamisesta?

Ainoa tapa miten kaikki skeida saadaan täältä korjattua ilman että kukaan siitä kärsii olisi se että ennen kuin kenenkään kirjoittama kommentti tai aloitus tulee näkyville, joilloin se menee jonkun moden tarkkailevien silmien läpi.. arvatkaas vaan kuin nopeeta sellainen palstailu olisi jos jokainen viesti pitäisi jonkun läpi lukea?! Vois pikkusen tökkiä!!! Ei tämä nyt mikään tv-chatti sentään ole. Jos kyseessä on ilmainen palvelu kuten tämä keskustelualue on, niin ei nyt ihan hirveita voi alkaa vaatimaan. Rahalla saa ja hevosella pääsee

Itseä vähän harmittaa kun silloin keltanokkana kun palstailun kunnolla aloitin marisin tästä moderoinnin ja etenkin palstan ja palstalaisten tasosta. Yksinkertaisesti en tiennyt silloin kaikkea mitä tiedän nyt ja tuli älähdettyä turhan aikaisin, nyt olen vähän vanhempi ja viisaampi.. oppia ikä kaikki. Pikku hiljaa tullut opittua että kaikkea ei kannata ottaa niin vakavasti ja asioita pitää vähän suhteuttaa.. netissähän sitä kuitenkin ollaan. ;)

Itse en niinkään näe siis ongelmana moderointia vaan sitä että on olemassa tuollaisia pahansuopia ja ilkeitä ihmisiä, jotka saavat nautintoa siitä että satuttavat toisia. :'(

Yhteistyössä