ihmettelenpä tässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wicked Mary
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Wicked Mary

Aktiivinen jäsen
04.05.2006
10 467
3
36
Hevonkuusikko
Jos IRL et pidä jostakusta, etkä kuitenkaan ole valmis tätä hänelle suoraan sanomaan, mutta mainitset asiasta jollekulle toiselle, olet tosi sluiba tyyppi jolla ei ole pokkaa sanoa asioita niinkuin ne on.
Mutta jos tällä palstalla mainitset, etkä vain yv:nä harvoille valituille, ettet erityisemmin pidä jostakusta toisesta palstailijasta, niin oletkin lapsellinen ja juttusi ovat hiekkalaatikkotasoa, kun julkisesti kehtaat asiasta mainita.

Minulla on tapana ihan irl sanoa päin naamaa, jos joku ei miellytä. Siksi viihdynkin nykyään ihan erityislasten parissa työssäni, he kun eivät osaa kertoa muuta kuin totuuden. =)

Usein liian usein personoimme toisemme tekemisten perusteella, emmekä halua tutustua syvemmin. Miksi? Kaiken sälän keskeltä löytyykin niin usein samantyylinen perusihminen kuin mekin olemme.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä en ole vielä tähän ikään mennessä ymmärtänyt, miksi mun pitäisi sanoa kenellekään, jos en pidä jostakusta.

Jep. Sama juttu. Jos en pidä jostain pidän sen kyllä ihan omana tietona :)

Mä en ole vielä tähän ikään mennessä ymmärtänyt, miksi mun pitäisi sanoa kenellekään, jos en pidä jostakusta.

Pakko tunnustaa, että olen kyllä elämäni aikana useastikin sanonut, ihan siis päin näköä, etten pidä jostakin asiasta, mitä joku on tehnyt, tai en pidä hänen tavastaan suhtautua johonkin asiaan jne.
Se ei ehkä ole ihan sama kuin sanoo että ei pidä koko tyypistä...
Mutta täälläkin olen sanonut joistakuista, etten ole samaa mieltä heidän kanssaan tai etten pidä joidenkuiden tavasta kirjoitella muista ilkeästi.
Onko se sitten täällä = ei pidä toisesta ollenkaan

Voi vitsi, hyvä kun itsekään enää pysyn omien ajatuksieni perässä-rönsyilee taas :ashamed:

Mä en kanssa käsitä,miksi mun pitäis sanoa päin naamaa jos en jostain henkilöstä tykkää.

Minusta viisas pitää sen omana tietonaan.Miksi pitäis tieten tahtoen ensinnäkin pahoittaa jonkun mieli?Ei ymmärrä,ei. =)

Yhteistyössä