Ihmettelin kun kaikki tuosta Sarielista puhuu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mitä ihmettä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mitä ihmettä

Vieras
(kauan pois palstalta) ja kävin huvikseen kurkkaamassa profiilia. Muistan aiemminkin joskus käyneeni, ja silloin oli kyllä ihan erinäköinen tyyppi...
On muistaakseni laittanut tänne joskus myös irc-galleriaansa linkin, joka löytyy edelleen.

Olenko mä sekoittanut johonki toiseen henkilöön? En usko mut miks eri naama nyt profiilissa?

Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmettä:
(kauan pois palstalta) ja kävin huvikseen kurkkaamassa profiilia. Muistan aiemminkin joskus käyneeni, ja silloin oli kyllä ihan erinäköinen tyyppi...
On muistaakseni laittanut tänne joskus myös irc-galleriaansa linkin, joka löytyy edelleen.

Olenko mä sekoittanut johonki toiseen henkilöön? En usko mut miks eri naama nyt profiilissa?

Alkuperäinen kirjoittaja Sariel harmaana :
Alkuperäinen kirjoittaja mitä ihmettä:

Ajat muuttuu joo mutta naamataulun luulisi pysyvän jotakuinkin samana tai edes sinne päin...pistää ihmettelemään.