ihmetyttää postin tätin käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "woody"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

"woody"

Vieras
Asutaan päättyvän tien päässä, omakotitalossa. Nykyinen postinjakaja on aika pelottava! Ollaan lasten kanssa (3kpl) usein ulkona kun tulee jakaan postia. Pihassamme on ns. alapiha jossa itse säilytetään autot jos ei oo tallissa. Mäkeä pitkin pääsee kiipeään sit yläpihalle. Täti ajaa meidän pihaan lujaa ja suoraan mäkeä yläpihalle, josta peruuttaa ja kääntää auton takaisin tielle.

Tänään nuorimmainen seisoi mäessä ja täti kaahas vaan, ja pakotti lapsen perääntymään että sai autonsa siihen. En päässyt itse edes ohjaan kauhusta kangistunutta lasta, kun täti ajoi meidän välistä. Eli mun pitäis vissiin sit olla viemättä lapsia pihaan, koska saa pelätä et jää auton alle!! Risoo!

Edellinen jakaja osasi kääntää autonsa tiellä tai edes alapihalla.

Umgh, olen puhunut, johan helpotti!

[QUOTE="vieras";23298250]Portti on kova sana[/QUOTE]

Onhan se, mutta meillä on avointa tietä sivuavaa alapihaa n. 10m ei ei riitä portti vaan tarvis kunnon aidan. Ja periaatteessa ei kai mun pidä aitaa hankkia muita ihmisiä varten! Musta mun tonttini käyttöön tarvis jonkin luvan, varsinkin koska ei oo mitään syytä ajaa ylös asti!

soita postiin ja valita jakajasta. siis sinne asiakaspalvelu numeroon,sieltä lähtee nootti jakajalle.
ei kaikkea tartte sietää. meillä ainakin jakajat osaa kääntää autonsa kauniisti vaaraa aiheuttamatta. osa käyttää meidän pihaa siihen kun ollaan päättyvän tien varrella laatikoiden vieressä ja meillä poika välillä ollu pihalla mutta ei mitään vaaratilanteita sen takia.

soita postiin ja valita jakajasta. siis sinne asiakaspalvelu numeroon,sieltä lähtee nootti jakajalle.
ei kaikkea tartte sietää. meillä ainakin jakajat osaa kääntää autonsa kauniisti vaaraa aiheuttamatta. osa käyttää meidän pihaa siihen kun ollaan päättyvän tien varrella laatikoiden vieressä ja meillä poika välillä ollu pihalla mutta ei mitään vaaratilanteita sen takia.

No tekis mieli, tai sit käyn sanomassa sille suoraan. Kyllä mäkin ymmärrän et se auto pitää kääntää, mutta ei toisten pihaan ajeta vauhdilla ja vaaraa aiheuttaen!

[QUOTE="woody";23298322]No tekis mieli, tai sit käyn sanomassa sille suoraan. Kyllä mäkin ymmärrän et se auto pitää kääntää, mutta ei toisten pihaan ajeta vauhdilla ja vaaraa aiheuttaen![/QUOTE]

Soittaisin suoraan Itellaan ja valittaisin. Näin tiedon saisi jakajan lisäksi myös ns. ylempi taho.

[QUOTE="vieras";23298363]Soittaisin suoraan Itellaan ja valittaisin. Näin tiedon saisi jakajan lisäksi myös ns. ylempi taho.[/QUOTE]

Reilua olisi ensin kerran huomauttaa kuskia pihanopeudesta, jos tilanne ei muutu niin sitten yhteys työnantajaan.

[QUOTE="vieras";23298394]hae jostain "jätelautaa", siihen nauloja pystyyn ja unohdat ne pihatielle aamusta. Takaan ettei toista kertaa tule vauhdilla ja katsomatta.[/QUOTE]

:-D

Aika paha olis, ei vaan kuulu tyyliini!

Yhteistyössä