Ihmetyttää....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maalismamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

maalismamma

Vieras
tämä palsta, onko äidit tosiaankin toisilleen niin katkeria, vai mistä johtuu, että melkein joka keskustelussa pitää mollata toisia? Itse olen saanut jo monet kommentit jättiläisvauvasta ja ihmelapsesta. Minkäs minä sille voin, että lapseni kasvaa hyvin ja toisten vauvat tuntuu kitukasvusilta omaani verrattuna! Tai että lapseni oppi kääntymään mahalleen kolmikuisena, ekat hampit puhkesi kolmikuisena jne. Olis kiva, että täällä voisi keskustella ilman että joku katkeroitunut äiti on heti kommentoimassa jotain ilkeetä ja ihmettelemässä, että EI muuten VARMANA pidä paikkaansa. Kait jokainen äiti tietää, mitä lapsestaan kirjottaa ja millon oppii mitäkin. Yhdellä kaverillani on 7 kuukautta vanhempi poika ja meidän poika on kehittynyt kaikissa asioissa aikasemmin, kun hänen poikansa mutta SO WHAT! Ei me silti toisiamme haukuta ja ihmetellä, että ei voi olla totta. Kaikki lapset kun kasvaa omaa tahtiaan. Toisen lapsi oppii kääntymään mahalleen kuukauden ikäisenä, toisen 7 kuukauden ikäsenä mutta mitäs sitte! Jätetäänkö välillä turhat kommentit kommentoimatta ja kirjotetaan omista asioista. Ei puututa niin kamalasti muiden asioihin, vaikka oma lapsi tuntuisikin ""jälkeenjääneeltä"".

Niinpä,ilkeitä ihmisiä riittää. Ja etenkin kun täällä voi kasvottomana ja nimettömänä haukkua toista vaikka kuinka paljon,tai vaikka toisen nimimerkillä.. Itse en kyllä välitä,enkä rupea riitelemään. Nauran vaan pikkusieluisille nipottajille!!Monikohan noista uskaltaisi nenän edessä sanoa mitä ajattelee. Eri mieltä saa olla ja antaa palautetta,mutta turha mollaaminen on idiootin käytöstä.

Siis hetkinen, mikä olikaan tämän ketjun pointti? Sekö että maalismamma kehoittaa olemaan nälvimättä muita ja kuitenkin itse piikittelee takaisin? öh, ei mene oikein jakeluun tämä juttu.

Niin mähän en osottanut niitä viittauksia suoraan kellekkään nimimerkille, mutta jos ne sieltä haluu itteensä poimia, niin ollos hyvä vaan. Ne kaksi sanaa ""kitukasvuinen"" ja ""jälkeenjäänyt"" eivät olleet viestini keskeisin asia, mutta jokainenhan ymmärtää lukemansa niinkuin haluaa. En kuitenkaan sille mitään voi, jos lapseni on jonkun mielestä ""jättiläisvauva"", niin ehkäpä hänen oma lapsensa on minun mielestäni hyvin pieni, eli rumasti sanottuna ""kitukasvuinen"". Ja ANTEEKSI sana ""jälkeenjäänyt"" (taas rumasti sanottu) korjattakoon se myöhemmin kehittyneeksi.... Se koira älähtää jne ;) Nyt taitaa mulla mennä kohta provoilun puolelle, joten lopetan tähän!

Niin, Millan kanssa samoilla linjoilla minäkin ja siksi tähän kommentoin tuolla aiemmin. Oma lapseni on jo isompi taapero, eli en ole tietääkseni ollut maalismamman kanssa täällä vertailemassa mitään. Kunhan kiinnitin huomiota siihen, että ei tuohon sävyyn kannata aloittaa, jos asia on nimenomaan kehoittaminen asialliseen keskusteluun.

ei mut oikeesti maalismamman eka kirjotuksesta tuli kyllä sellanen olo, et vähän on ristiriitaista viestiä.

mullakin henk.koht. ärsyttää kaikki haukkujat jne, mut ilmeisesti oma vaavi on aina oma, se tulee hyvin esiin ketjun eka kirjotuksesta... (= joten kaikki vaan haukkumaan toisten kirjotuksia, pysyy palstat pystyssä!

Yhteistyössä