M
maalismamma
Vieras
tämä palsta, onko äidit tosiaankin toisilleen niin katkeria, vai mistä johtuu, että melkein joka keskustelussa pitää mollata toisia? Itse olen saanut jo monet kommentit jättiläisvauvasta ja ihmelapsesta. Minkäs minä sille voin, että lapseni kasvaa hyvin ja toisten vauvat tuntuu kitukasvusilta omaani verrattuna! Tai että lapseni oppi kääntymään mahalleen kolmikuisena, ekat hampit puhkesi kolmikuisena jne. Olis kiva, että täällä voisi keskustella ilman että joku katkeroitunut äiti on heti kommentoimassa jotain ilkeetä ja ihmettelemässä, että EI muuten VARMANA pidä paikkaansa. Kait jokainen äiti tietää, mitä lapsestaan kirjottaa ja millon oppii mitäkin. Yhdellä kaverillani on 7 kuukautta vanhempi poika ja meidän poika on kehittynyt kaikissa asioissa aikasemmin, kun hänen poikansa mutta SO WHAT! Ei me silti toisiamme haukuta ja ihmetellä, että ei voi olla totta. Kaikki lapset kun kasvaa omaa tahtiaan. Toisen lapsi oppii kääntymään mahalleen kuukauden ikäisenä, toisen 7 kuukauden ikäsenä mutta mitäs sitte! Jätetäänkö välillä turhat kommentit kommentoimatta ja kirjotetaan omista asioista. Ei puututa niin kamalasti muiden asioihin, vaikka oma lapsi tuntuisikin ""jälkeenjääneeltä"".