Iho - tai hiustenhoitotuotteita lahjaksi kihlatulleni

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sarmyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sarmyy

Vieras
Joulu saapuu jälleen kerran! taas kerran sama ongelma. Tiedän mistä hän pitäisi, mutten tiedä näin laajasta valikoimasta mitä ostaa. Näitä tuotteitahan on näin miehen näkökulmasta miljoonia. Apua?

Kihlattuni on erittäin innostunut näistä aineista, suorastaan rakastaa niitä. Olisi siis tietenkin kiva antaa joitain tuotteita hänelle lahjaksi. En vain tiedä minkälaisia. Onko teillä ideaa mitkä tuotteet olisivat sellainen hyvä paketti antaa naiselle lahjaksi? Hän ei käytä meikkejä, ainoastaan meikkivoiteita. Hän rakastaa kaikki rasvoja, naamioita, kuorintajuttuja, hiustavaroita(pompuloita yms. härpäkkeitä) ja hiustenhoitotuotteita. Ei siis meikkejä. olisi kiva antaa hänelle yksi paketti jossa olisi pari, kolme, neljä eri tuotetta, esim. kasvorasva, kavonaamio, hiushoitojuttu ja jotain pieniä juttuja joilla saa hiukset pysymään kiinni erilaisissa muodoissa, en minä näistä tiedä.... :) ainiin, hän on nuori nainen, kakasikymppinen, joten jotkin ryppyjenpoistojutut eivät kuulu listoille, ja hänellä on kohtuullisen herkkä iho, joten tämäkin varmaan supistaa valikoimaa?

Ajattelin että tämä olisi mukava lahja. Onko teistä? :) Tämä saattaa olla teille kirjoittajille suuri työ, mutta arvostaisin suuresti jos antaisitte edes jonkinlaisia vinkkejä/kauppoja/ehdotuksia/listoja/paketteja/sivustoja/yms. :)

kiitos jo etukäteen minkäänlaisista vastauksista :)

Viestini linkkeineen meni spämmifiltteriin.. Bodyshop? Suomalaista luomukosmetiikkaa Flow kosmetiikalta? Erlaisetöljytovat myös suosittuja ihonhoidossa esim. Arganöljy?

SENSAI- kasvojenpuhdistustuotteet.

Nämä ovat luksusta,valitettavasti myös keventävät reilusti lompakkoa, joten harvemmin raaskii itse ostaa.

Vielä ehdit netinkin kautta tilata, ulkomailta voi saada edullisemmin.

Vaikea kyllä suositella, kun ei tiedä mitä hän tuotteissa arvostaa :) Käy vakoilemassa mitä merkkejä kylppärin kaapista löytyy, niin saisi vähän jotain vinkkiä?

Itse suosin luomutuotteita tai edes peruskosmetiikkaa luonnollisempia vaihtoehtoja ja ilahtuisin esim. Weledan, Flow-kosmetiikan ja Santen tuotteista.

Yhteistyössä