Iholla: Reino Nordin vaikuttaa ihanalta puolisolta <3 NOOT!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Nimetön"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Petti tai ei, en siinä asetu kummankaan puolelle mutta inhottaa aikuinen äijä, joka hakee huomiota ja asettaa ittensä muiden, oman poikansakin edelle. Tekee pahaa kun lapsi on vielä niin sairaan hellyttävä taapero ja isä vaan kiroo ja leikkii taiteilijaa. En ymmärrä miks tollanen ihminen haluu perustaa peheen, itekseen tehköön jokanen mitä lystää mutta tuossa sattuu ympärilläoleviin.

Noh, about puolella palstamammoista on pettävä puoliso, mutta moniko teistä siitä tietää? Että monet teistä samassa asemassa kuin ohjelman nainen.

Niin ja lähes saman verran palstailijoista itse pettää omaa kumppaniaan. Mutta mitä siitä?

Tuollainen muita alentava asenne on muuten hyvin ärsyttävää palstan keskusteluissa. Vai luetko itsesikin "palstamammoihin" kuuluvaksi?

[QUOTE="vierailija";25891768]Ihminen on todella vahva, jos jaksaa ottaa tuollaiset haukkumiset ja loukkaamiset, osa lapsen läsnäollessa ja antaa anteeksi. [/QUOTE]

Ei, kyllä sellainen ihminen on ihan todella pihalla tai heikko, joka antaa kohdella itseään noin. Jokainen ihminen määrittelee itse, millaista käytöstä sietää, mutta siinä vaiheessa kun on lapsia, pitää osata ajatella muitakin kuin itseään. Miten kukaan äiti voi tyynesti katsoa sivusta, miten isä antaa lapselle kamalaa mallia toisten ihmisten ja omien rakkaiden kohtelusta? Haluaako tää äiti oman poikansa aikanaan kohtelevan puolisoaan samoin? Tai jos ne saa tytön, haluaako äiti, että sitä kohdellaan noin? Vittu, vähän ryhtiä tarttis.

Btw, taitaa olla Reinon bändiltä levy tulossa tai leffa tekeillä, lyön vaikka vetoa. Halutaan nimi kansan mieleen ja hyvin on pyrkimys alkanut:D

• Tykkää
Reactions: Halikatti ja Debra
[QUOTE="gdf";25897991]Niin ja lähes saman verran palstailijoista itse pettää omaa kumppaniaan. Mutta mitä siitä?

Tuollainen muita alentava asenne on muuten hyvin ärsyttävää palstan keskusteluissa. Vai luetko itsesikin "palstamammoihin" kuuluvaksi?[/QUOTE]

Oon mie palstamamma, mutta en naimisissa. En tarkoittanut olla alentuva.

Mulla nousi karvat pystyyn Reinon "v*ttu" siellä ja täällä- kiukutteluista. Ihmettelen Mariaa, kun ei sano takaisin. Vai pitääkö se kulisseja vain kameralle? Ei yhtään ollut itkusta turvonneet silmätkään...
Jos mulle tunnustettais pettäminen (puhelimessa) mun eka reaktio olis raivo ja sen jälkeen itku, sitten taas raivo ja itku vuorotellen kunnes tilalle tulis viha, joka laantuu välinpitämättömyydeksi. No, se onkin vain mun tapa reagoida:ashamed:

Mutta mietin, että yrittääkö Maria olla liian vahva lasten takia, ja kameralle...

Noh, about puolella palstamammoista on pettävä puoliso, mutta moniko teistä siitä tietää? Että monet teistä samassa asemassa kuin ohjelman nainen.
Ihan tosi nyt ihmiset näiden tilastojen kanssa. Vaikka puolet ihmisistä joskus pettää, se ei tarkoita että puolet ihmisistä pettää juuri nyt tätä nykyistä kumppaniaan. Sarjapettäjiä ei ole kuitenkaan kuin murto-osa, suurimmalla osalla ne pettämiskokemukset on jotain nuoruuden toilailuja tai kertaluontoisia kännierehdyksiä.

• Tykkää
Reactions: säpäle
Ihmisillä on eri tapoja surra ja elää. Näin se vain menee. Itse reagoin eksäni pettämiseen vähän, kuin Maria tuossa jaksossa. Ei ollut silmät turvonneet, mutta romahdin täysin silti. Lapsia, kun on, en niille suruani näyttänyt. Maria on niin herttainen ja kaunis, sisältä ja ulkoota, kaikkea hyvää ja ihanaa elämää hänelle. Toivottavasti Reino tajuaa, millainen helmi hänellä on.

Itse en kyennyt pettämisen jälkeen jatkamaan. Pari vuotta lasten takia yritettiin.

[QUOTE="hmm";25901070]Ihmisillä on eri tapoja surra ja elää. Näin se vain menee. Itse reagoin eksäni pettämiseen vähän, kuin Maria tuossa jaksossa. Ei ollut silmät turvonneet, mutta romahdin täysin silti. Lapsia, kun on, en niille suruani näyttänyt. Maria on niin herttainen ja kaunis, sisältä ja ulkoota, kaikkea hyvää ja ihanaa elämää hänelle. Toivottavasti Reino tajuaa, millainen helmi hänellä on.

Itse en kyennyt pettämisen jälkeen jatkamaan. Pari vuotta lasten takia yritettiin.[/QUOTE]

Se on hienoa, jos osaa ottaa rauhallisesti ja samaan aikaan surra sisäisesti. Lasten nähden ehkä hyvä yrittää ollakin rauhallinen, mutta ainahan lapset vaistoaa jos äidillä on paha olla. Se on äidin kannalta surullista jos asioita ei saa käydä rauhassa läpi ja surra. Jos tunteet pitää jotenkin tukahduttaa.

Kaikki ei tietysti surressaan myöskään kykene itkemään. Mulla on kyllä joskus vaikeissa tilanteissa tullut itkukin lasten nähden, ilman että olisin pystynyt sitä estämään.

Minäkin toivon kaikkea hyvää Marialle, on herttainen :)

[QUOTE="ansku";25901212]Nuo ihmiset ei kyllä yhtään sovi toisilleen. Maria tarttis aikuisemman perheenisä-miehen. Reino nuoremman taiteilijasielun.[/QUOTE]

Kuka helvetti tollaista reinoa tarvitsisi? Ei kukaan ihminen ansaitse sellaista kohtelua kuin mitä reino antaa, ei taitelilijasielu eikä kukaan.

Ei, kyllä sellainen ihminen on ihan todella pihalla tai heikko, joka antaa kohdella itseään noin. Jokainen ihminen määrittelee itse, millaista käytöstä sietää, mutta siinä vaiheessa kun on lapsia, pitää osata ajatella muitakin kuin itseään. Miten kukaan äiti voi tyynesti katsoa sivusta, miten isä antaa lapselle kamalaa mallia toisten ihmisten ja omien rakkaiden kohtelusta? Haluaako tää äiti oman poikansa aikanaan kohtelevan puolisoaan samoin? Tai jos ne saa tytön, haluaako äiti, että sitä kohdellaan noin? Vittu, vähän ryhtiä tarttis.

Btw, taitaa olla Reinon bändiltä levy tulossa tai leffa tekeillä, lyön vaikka vetoa. Halutaan nimi kansan mieleen ja hyvin on pyrkimys alkanut:D

Taidat olla aika yksinkertainen, jos et tajua lähtemisen vaikeutta. Vaikka olisi miten kusipää tyyppi, sitä voi rakastaa. Plus tyypillä on yhteinen lapsi tämän "Reinon" kanssa ja yksi tulossa. Ei ole helppo naisen jättää miestä tuossa vaiheessa. Siinä helposti lähiympäristökin painostaa että "koita jaksaa", "sehän on hyvä mies joka sulla on", tai "tuo on vaan normaalia arkea", niinkun joku täälläkin sanoi, tai "pysykää yhdessä lapsen takia".

Tämä Reino käyttää törkeää henkistä väkivaltaa, mutta sinä syyllistät äitiä? Ovatko miehet mielestäsi ameeboja, joilla ei ole vastuuta teoistaan? Et taida ododottaa miehiltä kovin paljon. Itse mietin,että miten kukaan isä voi näyttää tuollaista esimerkkiä lapsilleen ja kohdella ketään noin.

Muuten, onko väärin olla heikko? Jokainen on heikko, ellei ole kovettanut itseään. Jos suhteessa ei olisi mitään hyvää, jos ei olisi mitään tunteita, jos ei olisi lasta tulossa tai jos naisilta ei odotettaisi parisuhteen hoitamista ja vastuuta perheen koossapysymisestä, niin varmaan olisikin helppo vain lähteä.

Onko tuo ohjelma, kuinka viipeellä kuvattu?

Ja onko tuo nainen oikeasti koulutukseltaan arkkitehti (helkkarin vaativa koulutus)? Silloinhan on selvä, miksi tuo Reino on valinnut itselleen ko tyypin (kiltti ja raahaa rahat perheeseen), keskinkertainen taiteilijasielu, kun ei kovin kummoisesti tienaa. Vähän aikaa sitten tuo Nordinhan oli tarjoilijana. On poika (mieheksi ei moista lieroa voi kutsua) sopivan uhrin hommannut.

Näin siis eilen kaksi viimeisintä jaksoa uusintana. En tiedä mitä aiemmissa on ollut.
Mutta ei tuo nyt miltään niin hirviöltä vaikuttanut minkä kuvan oli täältä palstalta saanut? Okei, kiroili kokoajan, toiset tekee niin. En kuullut haukkuvan vaimoaan sen kummemmin, jotain tyhmä-kommentointia taisi olla. Vaimonsa vaikuttaa todella herttaiselta ja lämpimältä ihmiseltä, ihmiseltä joka on kaunis sisältä ja ulkoapäin.

Mitä tuohon mahdolliseen pettämiseen tulee, toiset parit jatkavat kuitenkin perhe-elämää vaikka virheitä tapahtuisikin sen kerran tai pari. Meillä ei ole pettämistä tapahtunut, mutta osaisin kuvitella että suhteemme on niin vahva ja tärkeä kummallekin, että jo neljän lapsemmekin takia tekisimme töitä asian suhteen. Eikä siis ole kyse kummankaan osapuolen heikkoudesta ja hyväksikäytöstä tms, vaan jos meistä jompi kumpi esim. kerran hairahtuisi pettämään. Nuo pettämisjutut kuitenkin ovat yhdentekeviä, niihin ei liity tunteita jne. Siis jostain yhdenillanjutusta nyt puhun, en ikinä hyväksyisi sivusuhdetta eikä miehenikään sellaista minulta. Silloin pettäminen olisi jo henkistä, mikä on paljon suurempi juttu kuin joku fyysinen hairahdus.

Mita noihin taloudellisiin asioihin tulee, niin Reinohan tulee tunnetetusta taiteilja- ja kulttuurisuvusta. Eiköhän löydy taloudellista tukea taustalta tarvittaessa. Ja harvempi näyttelijä/ muusikko Suomessa tienaa leipänsä ihan vain sillä omalla jutullaan, vaan asioissa joustetaan ja rahaa tehdään tilanteen mukaan.

Seuraan jatkossa sarjaa tarkasti. Todella mielenkiintoinen ohjelma, casting on todella onnistunut.

Itse uskon siihen suurempaan rakkauteen joka voittaa kaiken. Näin meillä kuin muillakin, ehkäpä juuri heillä myös. Rakkauteen minkä rinnalla mikään ei mene ohitse, Ei siinä kiukuttelut ja töksähtelyt haittaa, olemme mieheni kanssa kumpikin taiteellisia ja meillä kyllä räiskyy. Deadline kun lähestyy niin sitä äkkiä muuttuu ihmisenä. Mutta senkin se tosi rakkaus kestää ja kärsii ;)

Olet outo. Jos kumppanin manipulointi, haukkuminen ja jopa tulevan vauvansa haukkuminen, henkinen kylmyys ja pettäminen jne. on sinusta ihan ok ja no problem niin tekisipä mieli kysyä että mikä sinun mielestäsi sitten ei olisi ok? Murha? Vai meniskö sekin?

Onko tuo ohjelma, kuinka viipeellä kuvattu?

Ja onko tuo nainen oikeasti koulutukseltaan arkkitehti (helkkarin vaativa koulutus)? Silloinhan on selvä, miksi tuo Reino on valinnut itselleen ko tyypin (kiltti ja raahaa rahat perheeseen), keskinkertainen taiteilijasielu, kun ei kovin kummoisesti tienaa. Vähän aikaa sitten tuo Nordinhan oli tarjoilijana. On poika (mieheksi ei moista lieroa voi kutsua) sopivan uhrin hommannut.

On arkkitehti ja oma toimisto/toiminimi, mutta tuskin ihan hirveästi ehtii töitä tehdä pienten lasten kanssa. Reinon isänäiti Kirsti Nordin on myös arkkitehti. Että ei ihan ole persaukisesta suvusta varmaan Reinokaan :D

Joo niin oli. Siinä voi miettiä, että miten tarjoilija hommaa omakotitalon pääkaupunkiseudulta... joko sivubisneksenä diilaa tai sitten on nainut rahaa... :)

Talosta ja sen budjetista on ollut lukuisia lehtijuttuja eri lehdissä. Sillä hinnalla irtoaisi ehkä kaksio Helsingin lähiöstä, tai pieni kolmio. Tontti on Vihdissä. Ruisolkipaalit ja savi ei niin kauheasti maksa :)

Kattokkaa nyt peiliin hyvä ihmiset. Oletteko te kaikki täydellisiä? Ihmisillä on huonojakin hetkiä. Te näette televisiossa minuuttteja pariskunnan elämästä. Ja vielä ne minuutit on leikattu niin, että saadaan hyvää draamaa.
Voi tsiisu teitä akkoja.

Siis Reinon ainoa virhe oli se että meni tunnustamaan vaimolleen sen pettämisen.
Ja nyt ainakin puoli suomea pitää sitä uskomattomana sikana.

Mitä opimme? Jos petät, älä tunnusta, älä ainakaan telkkarissa.

Yhteistyössä