Iholla sarjan Maria on ihana :-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen-Inka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen-Inka

Vieras
Mä en ymmärrä näitä "sössötys" juttuja mitä täällä liikkuu. Se puhuu lapsilleen just niinku se haluaa. Esim. kaikki puhuu eläimille ja lapsille sillain ilosesti ja onnellisesti. Mitä pahaa siinnä on? Mun mielestä Marian normipuhe on selvää ja en kyllä kutsuisi sössöttämiseksi yms. Muutenkin vaikuttaa melko ihanalta ihmiseltä. Kun se yhdessä jaksossa sanoi "Mä haluan ymmärtää kaikkia" sai mut ajattelemaan ja ystävät on sanonut mua jo ymmärtäväiseksikin (wow!). Musta tuntuu, että se haluaa pelkkää hyvää. Se haluaa jakaa kokemuksia elämästä. Jos se ahdistaa niin eikö olisi parempi katsoa jotain muuta kanavaa. Tän keskustelun aiheen piti pysyä siinnä, että Maria on ihminen, arvokas ja kenelläkään ei ole oikeutta haukkua.

Tykkään kans kovasti! Parin jakson jälkeen tuli tunne, että jos maailmassa olisi vähän enemmän tämän Marian kaltaisia ihmisiä, täällä olisi vähän parempi olla..

On täytynyt seurata vai sen takia ettei ole vonu uskoa onko Maria oikeesti noin lapanen. Täysin vailla omaa tahtoa antaa kaikkien pompottaa itseään Reino sovinisti päälimmäisenä! On muuten aika mulkun olonen äijä kotioloissa.
Maria ei myöskään näytä tunteitaan vaan kaikki on vaan voi,voi, talo homeessa ja sekin on että voi harmi.

[QUOTE="Uskomatonta";26056555]
Maria ei myöskään näytä tunteitaan vaan kaikki on vaan voi,voi, talo homeessa ja sekin on että voi harmi.[/QUOTE]
Ei kaikki itke ja huuda vastoinkäymisissä. Minä en edes muista, koska esim. mieheni olisi nähnyt minun viimeksi itkevän. Ja usko pois, on niitä asioita ollut, että olisi voinut. Enkä mä peittele siltikään omasta mielestäni tunteitani.

[QUOTE="Uskomatonta";26056555]On täytynyt seurata vai sen takia ettei ole vonu uskoa onko Maria oikeesti noin lapanen. Täysin vailla omaa tahtoa antaa kaikkien pompottaa itseään Reino sovinisti päälimmäisenä! On muuten aika mulkun olonen äijä kotioloissa.
Maria ei myöskään näytä tunteitaan vaan kaikki on vaan voi,voi, talo homeessa ja sekin on että voi harmi.[/QUOTE]

Minusta on kaikkea muuta kuin lapanen. Ottaa elämän tyynesti sellaisena kuin se tulee, hoitaa velvollisuutensa ja kantaa vastuun lapsistaan. Ei turhaa draamaa. siitä puolesta huolehtiikin reino :D

Yhteistyössä