Iiiiiik, raskaana!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen ihan varma, että olen raskaana (tai ainakin "hedelmöittynyt"), ja ihan kihisen kun sellaista ei oikeasti saisi kuvitella kun menkat eivät ole vielä jääneet pois eikä ole siis ollut testinteon aika. En viitsi puolisollekaan mainita, kun sen mielestä olen ihan höpsö, ja esikoista yrittäessä olin toki joka kierrossa varma että nyt tärppäsi :D

Mutta siinä, missä esikoisen jälkeen normaalisti kierron puolivälissä on tullut aina 2-3 päivää kestävä selkeästi erilainen valkovuoto ovulaation jälkeen, sitä ei tällä kertaa tullut ollenkaan. Ja nyt on ollut hyvin hyvin niukkaa rusehtavaa veristä tiputteluvuotoa, erilaista kuin koskaan aiemmin, kp 24, ja ikinä koskaan milloinkaan ei ole minulla ollut noin lyhyt kierto, eli epäilen vahvasti kiinnittymisvuoroa. Ja siis yritystä on ollut ja sopiviin päiviin on tähdätty :)

No, ensi viikollahan se selviää. Ja kestän kyllä, jos olen ollut väärässä. Ja vaikka olisin oikeassa, ei sekään sano ettei jokin voisi ennen ensi viikkoa mennä pieleen. Mennessä näkee. Ketään ei kiinnosta, mutta jossain oli pakko jakaa, ja jaoinpa täällä kun ei tätä kenellekään muulle voi kertoa kun eihän tämä ole mikään tieto, hormonihuuruista haaveilua vasta ;)

Miten mulle tulee aina niin huvittunut ja hilpeä mieli näistä aloituksista kun kuvittelen sellaisen naisen joka ihan onnessaan. Ähän päästä ramppaa vessassa ja tutkii niin oirun tarkkaan mitä pöksyihin tullut ja mielikuvitus laukkaa. :D

Mulla oli tästä kolmannesta ihan samat olot.
Takana oli vuoden verran yritystä, raskauksia oli vuoden sisään se kolme jo kerennyt olemaan, mutta kesken menneet.
Sitten kun tärppäsi uudestaan, niin jotenkin oli sellainen olo, että nyt onnistuu. Ja tosiaan ennen testiä ja menkkoja sitä aavisti olevansa raskaana.
Kun menkkojen piti alkaa, tuli ihan kauheet menkkakivut. Jotka oli ihan normaalia mulle. Hetken tuli epätoivoinen olo, että no nytkö ne menkat sitten tuleekin.
Kivut kesti sen viikon verran, siltikään menkkoja ei kuulunut. Odottelin ja odottelin kipuineni, mutta ei.
Tuli testin aika ja pari komiaa viivaahan siellä!

Eikä tosiaan kesken mennyt, oli niin varma fiilis alun alkaen. Kai sen jotenkin vain aavistaa. :)

Kyllä mun informaatio on kerätty ihan normaaleilla vessakäynneillä, sentäs ja kyllä minä yleensäkin huomioin onko pikkuhousunsuojalle tarvetta vai ei :D Mutta hyvä, jos innostukseni välittää hilpeyttä muillekin!

Minä myös TIESIN kauan enne kun vaivauduin tekemään testin - yli viikko siitä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa. Se oli niin jänää kun sen vaan tiesi.
Ja ei ollut edes yritys yritys raskaus, vaan puolivahinko:)

Minäkin "tiedän" olevani raskaana, vaikka testi ei plussaa ole antanutkaan... :D
Tämä kierto on ollut täysin normaalista poikkeava: ei tissikipuja tai mitään muutakaan normi pms-oiretta.
Menkat lähes viikon myöhässä, mutta testi näytti vielä toissapäivänä negaa. Millon lie uskaltaa seuraavaksi testata...

Yhteistyössä