Iittalan Teema vai KoKo - astiasto ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Kumpi on parempi ? Ja miksi ? haluaisin alkaa keräillä jompaa kumpaa, mut hirvee tuska valita et kumpaa.. väreiks olen ajatellut ruskeaa ja turkoosia ( tai teemasta myös sitä limeä..)..
ihan törky hintaisia vaan!

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Teema. Koko on käytössä hankalan (muki liian kapea pohjastaan, kulhosta hankala syödä) ja liian "pinnalla".

Teema verrattuna Pentikiin suorastaan edullinen! :D

Olen erimieltä tuosta Kokon hankaluudesta... Mun mielestä on erittäin käytännöllisiä. Mutta nää on niin makuasioita :)
Pentikiin verrattuna kumpainenkin on juu edullisia. (paitsi jos ostaa pentikiltä kakkoslaatusena :whistle: :saint: )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Noista väreistä vielä. Jos tarkoituksesta on tyyliin seuraavat 10-20 vuotta katsoa samoja astioita, onko turkoosi ja ruskea mielestäsi silloinkin vielä ihanat?

jaa, kuka tietää? mitäs värejä mulle ehdottaisit sitten? valkoiset on kamalia, niitä en halua.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Noista väreistä vielä. Jos tarkoituksesta on tyyliin seuraavat 10-20 vuotta katsoa samoja astioita, onko turkoosi ja ruskea mielestäsi silloinkin vielä ihanat?

jaa, kuka tietää? mitäs värejä mulle ehdottaisit sitten? valkoiset on kamalia, niitä en halua.

Jotenkin tuntuu vaan, että ruskea ja turkoosi on sellaisia muotivärejä. Lime voisi mennä pidempäänkin. Tai sitten ostat osan valkoisena esim. lautaset ja kupit jonkun muun värisenä.

Jotenkin tuntuu vaan, että ruskea ja turkoosi on sellaisia muotivärejä. Lime voisi mennä pidempäänkin. Tai sitten ostat osan valkoisena esim. lautaset ja kupit jonkun muun värisenä.
Eiköhän kukin omat värimieltymyksensä tiedä. Mä ostaisin valkoista ja ruskeaa, tai sitä uutta beigeä. Limeä en missään mielenhäiriössä: kerran käytin sisustuksessa limeä ja se oli todella pohjanoteeraus eikä kestänyt kauaa.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:

Eiköhän kukin omat värimieltymyksensä tiedä. Mä ostaisin valkoista ja ruskeaa, tai sitä uutta beigeä. Limeä en missään mielenhäiriössä: kerran käytin sisustuksessa limeä ja se oli todella pohjanoteeraus eikä kestänyt kauaa.

Tietää varmaan, mutta tosiaan se mikä itsestä näyttää nyt hienolta ei ehkä ole samaa kymmenen vuoden päästä, kuten sulla tuo lime-hairahdus. Ajattelin vaan ilmoittaa sellaisenkin pointin, että ottaisi myös sen huomioon.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:
Teema. Koko on käytössä hankalan (muki liian kapea pohjastaan, kulhosta hankala syödä) ja liian "pinnalla".

Olen erimieltä tuosta Kokon hankaluudesta... Mun mielestä on erittäin käytännöllisiä. Mutta nää on niin makuasioita :)
Pentikiin verrattuna kumpainenkin on juu edullisia. (paitsi jos ostaa pentikiltä kakkoslaatusena :whistle: :saint: )

Missä myydään pentikin kakkoslaatuisia astioita? Mä haluan halpaa vaniljaa!!! :D

Mulla on valkoista Teemaa, ja nyt attelin alkaa ostelen siihen joko turkoosia tai ruskeeta joukkoon.
Löytyy myö Arabian Balladi- kahviastiasto kuudelle, mutta jotain juttuja puuttuu. Ja niitä ei perkule enää saa!! |O |O
Ei kellään ois joutilaana..? :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiipi81:

Missä myydään pentikin kakkoslaatuisia astioita? Mä haluan halpaa vaniljaa!!! :D

Helsingissä on kuulemma joku Arabia keskus, tai vastaava, sanoi pentikin yksi myyjä. Ja on muitakin paikkoja, joita ei muistanut ulkoa.

Saatavuudesta:

Väreistä perusvärit on olleet Teemassa myynnissä jo viiskyt luvulta lähtien. Tosin keltainen ja sininen ovat muuttuneet matkan varrella hiukan (kuin myös nimi: kilta). Mutta turkoosit yms. värit ovat "kausi"tuotteita. Niitä ei ole tarkoituskaan valmistaa kauaa.

Mutta niinkin voi käydä ja käy, kuten mulle nyt: Oisin tahtonut tuota ihan tavallista valkoista leipälautasta lisää (19 cm), mutta eipä ole sitä enää myytävänä. Ne lautaskoot on mun keräysaikana muuttuneet jo ainakin kolme kertaa ...pikkuhiljaa alkaa ketuttaa. :/

Yhteistyössä