K
"Kyllästynyt"
Vieras
Minulla oli vuosi kuukautiskierto todella säännöllinen, lähes kellontarkka 31 päivää. Viiemisen vuoden aikana kierto on lyhentynyt, ensin kohtuusäännölliseen 27 päivään ja nyt kierron pituus oli enää 23 päivää!! Sitä ennen viikko PMS oireita, että jäähän tässä "kivaa elämää" sitten aina muutama viikko välissä...
Lisäksi vuoto alkaa ärsyttävänä pikkuvuotona 1-2 päivää ennen varsinaisia menkkoja, 4 päivää kunnon vuotoa, ja pahimmillaan 3-4 päivää vielä taas ärsyttävää pikkuvuotoa eli kaiken kaikkiaan suojia saa pitää sen vähintään 7 päivää.
Mitähän tämä nyt mahtaa olla? Mitään muita vaihdevuosimerkkejä ei ole, olen käynyt gynellä keväällä joka katsoi että munasarjat toimii vielä hyvin. Täytyy varmaan kohta taas mennä käymään gynellä, vaikka ei tähän vaivaan varmaan mitään ratkaisua ole.
Mitähän tämä nyt mahtaa olla? Mitään muita vaihdevuosimerkkejä ei ole, olen käynyt gynellä keväällä joka katsoi että munasarjat toimii vielä hyvin. Täytyy varmaan kohta taas mennä käymään gynellä, vaikka ei tähän vaivaan varmaan mitään ratkaisua ole.