Ikäero!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja misu74
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

misu74

Vieras
Kuinka suuri on ollut ikäero naidessa? Ja miltä se on tuntunut huomattavasti nuoremman tai huomattavasti vanhemman miehen/naisen kanssa? Itse olen saanut 20 vuotta vanhempaa miestä ja täytyy sanoa että oli hyvää kyytiä. Oli vielä vireä ja ihan komeakin mies. Jaksoi ja tykkäsi kovasti...tosin saattoi olla että kävi silläkin tuuri kun kerrankin sai nuorempaa naista. No..mutta kuitenkin.

Nuorin mies / poika oli 13 vuotta nuorempi. Sen nuorempiin en oikein voi koskeakaan, alkavat olla sakkolihaa :-) Oli muuten pojan ensimmäinen kerta, ja silti seksi oli parempaa kuin monen kokeneemman kanssa. Vanhin seksikumppanini on ollut nelisen vuotta vanhempi. En oikein syty vanhemmista miehistä...

Keski-ikäisenä kerron että vanhin nainen on ollut 10 vuotta vanhempi, ja nuorempaan mennessä nainen on ollut yli 20 vuotta minua nuorempi.
Ja kun puhutaan siitä iän ikuisesta tiukkuudesta tai taidoista niin iällä ei oikeastaan ole mitään merkitystä. No hiukan, nuoremmat ovat vikkelämpiä, eli tykkään siinä mielessä. Vanhemmat taas estottomampia vaikkakin liikkeissään jäykempiä.
Kaiken kaikkiaan kokemuksella on suurin merkitys. Jos nainen on osaava ja rohkea, hän myös tuntee oman seksualisuutensa. Tuntee myös miehen tarpeet ja osaa tyydyttää miehen, siitä pidän.

Kuinka suuri on ollut ikäero naidessa? Ja miltä se on tuntunut huomattavasti nuoremman tai huomattavasti vanhemman miehen/naisen kanssa? Itse olen saanut 20 vuotta vanhempaa miestä ja täytyy sanoa että oli hyvää kyytiä. Oli vielä vireä ja ihan komeakin mies. Jaksoi ja tykkäsi kovasti...tosin saattoi olla että kävi silläkin tuuri kun kerrankin sai nuorempaa naista. No..mutta kuitenkin.

Niin moro haluaisitko juuri nyt noin 15 cm terskaa ois miellyttävää voisit imeä spermaa ja nauttia siitä :)

Viimeksi muokattu:

Nykyinen kumppanini (mies) on minua 26 vuotta vanhempi, itse (nainen) olen kolmissakymmenissä. Tähän asti olen saanut kyytiä vain suurin piirtein itseni ikäisiltä miehiltä, mutta enpä huoli enää!! Kyllä se iän tuoma elämänkokemus näkyy myös sängyssä, näin hyvää ja tyydyttävää seksiä en ole saanut vielä ikinä! Mahtavassa kunnossakin tämä mies on, vaikka ikää on jo yli 60: joka kerta naidaan 2 x illassa eikä erektio-ongelmia ole. Aivan ihanaa! :-)

Viimeksi muokattu:
Olen 35v nainen ja melko reippasti on ollut seksikumppaneita, sinkkuihminen kun olen. Koskaan en ole itseäni vanhemman miehen kanssa ollut, suurin osa kumppaneista on ollut siinä 5-10v nuorempia. Ovat aika viriilejä vielä ja kivoja katsella. En vaan syty vanhemmista miehistä, niissä on jotain sellaista kaikkitietävyyttä ja määräilynhalua mitä en voi sietää...

Nykyinen kumppanini (mies) on minua 26 vuotta vanhempi, itse (nainen) olen kolmissakymmenissä. Tähän asti olen saanut kyytiä vain suurin piirtein itseni ikäisiltä miehiltä, mutta enpä huoli enää!! Kyllä se iän tuoma elämänkokemus näkyy myös sängyssä, näin hyvää ja tyydyttävää seksiä en ole saanut vielä ikinä! Mahtavassa kunnossakin tämä mies on, vaikka ikää on jo yli 60: joka kerta naidaan 2 x illassa eikä erektio-ongelmia ole. Aivan ihanaa! :-)

Hyi hitto sentään, panet pappaa!!

Viimeksi muokattu:

Olen kakskymppisenä naisena joskus testannut viiskymppisiä. Sanoisin, että ihan kivaa oli välillä, mutta vanhukset eivät mua sytytä, vaikka ovatkin jotkut vielä suht kuosissaan. Mielestäni miehet olivat ihan paappoja. Puuttuu nuorten kollien raikkaus ja kimmoisa kroppa. Se vetoaa ainakin nuoriin naisiin.
Vanhojen miesten kanssa oli myös merkillistä käskyttämistä, helvetti en kaivannut mitään armeijaa vaan ihan silkkaa seksi.

Viimeksi muokattu:
Hyi hitto sentään, panet pappaa!!

No niin panenkin, ja ai että on ihanaa!! Mua kiinnostaa ja kiihottaa ainoastaan reilusti vanhemmat miehet, ja se sängyssä "käskyttäminen" vasta onkin kiihottavaa, ihanaa kun komennetaan, mies tietää mitä haluaa ja käskee tekemään sitä, hyvässä hengessä tietenkin, ei mitään pakottamista. Mutta, makunsa kullakin, ei kait niistä makuasioista voi kiistellä. Itse en todellakaan voisi kuvitella meneväni sänkyyn itseäni reilusti nuoremman miehen kanssa, ei poikaset enää kiinnosta kun on saanut oikeaa MIESTÄ! :-)

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä