Ikäistään vanhemman näköisiä melkein kaikki Miss Suomi -finalistit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En yleensä arvostele ihmisten ulkonäköä, mutta minusta taso on ihan surkea. Miksi näitä kisoja edes pidetään ja ketä kiinnostaa. Kun miehiäkään ei kiinnosta pennin vertaa, niin kuka noita skaboja oikein seuraa.

En yleensä arvostele ihmisten ulkonäköä, mutta minusta taso on ihan surkea. Miksi näitä kisoja edes pidetään ja ketä kiinnostaa. Kun miehiäkään ei kiinnosta pennin vertaa, niin kuka noita skaboja oikein seuraa.

Joku jäänne menneisyydestä. Missikisojen imago on muuttunut täysin. Ennen missejä ihannoitiin ja lapset keräsivät missien kiiltokuvia kirjoihinsa. Nykyään kisoissa ei ole enää mitään arvostusta. Jos minulla olisi tytär niin en missään nimessä toivoisi, että osallistuu missikisoihin.

Joku jäänne menneisyydestä. Missikisojen imago on muuttunut täysin. Ennen missejä ihannoitiin ja lapset keräsivät missien kiiltokuvia kirjoihinsa. Nykyään kisoissa ei ole enää mitään arvostusta. Jos minulla olisi tytär niin en missään nimessä toivoisi, että osallistuu missikisoihin.

Itse ymmärrän sen pointin, että voi toimia ponnahduslautana johonkin muuhun, ei kai tosta mitään muuta hyötyä ole, nyt kun rupesin mietiskelemään.

Parempi missikisat kuin paneminen, ryyppääminen ja oksentaminen sekä itsensä nolaaminen jossain BB-talossa.

Teetkö sinä mummomainen koskaan muita aloituksia, kuin niitä missä haukutaan toisten ulkonäköä? Puhu mieluummin vaikka peliriippuvuudesta ja raha-asioista taas. Se on paljon mielenkiintoisempaa.

[QUOTE="vieras";23164841]Teetkö sinä mummomainen koskaan muita aloituksia, kuin niitä missä haukutaan toisten ulkonäköä? Puhu mieluummin vaikka peliriippuvuudesta ja raha-asioista taas. Se on paljon mielenkiintoisempaa.[/QUOTE]

En minä mielestäni haukkunut vaan totesin. Miss Suomi -finalistit kuitenkin kilpailee ulkonäöllään ja oletan, että tietävät, että ihmiset nimenomaan ruotivat heidän ulkonäköään. En minä ainakaan heistä muuta tiedä kuin tuon ulkonäön. Enkä ole peliriippuvainen. =)

Misseistä numero 1. On varmaan joutunu kärsimään nimestä. Ikävä mieleyhtymä tulee hänen nimestä.. :/

2. Näyttää täysin tälle Pumppaselle, onko nykyinen missi? Etunimeä en muista..
3. on kaunein.
Lopuista 7 missistä en sit sano mitään, mutta ei kyllä kova taso ole taaskaan.

[QUOTE="vieras";23164881]Misseistä numero 1. On varmaan joutunu kärsimään nimestä. Ikävä mieleyhtymä tulee hänen nimestä.. :/

2. Näyttää täysin tälle Pumppaselle, onko nykyinen missi? Etunimeä en muista..
3. on kaunein.
Lopuista 7 missistä en sit sano mitään, mutta ei kyllä kova taso ole taaskaan.[/QUOTE]

Mäkin ajattelin ensin, että on kaunein, mutta joku hämää nenän ja suun alueella. Onko se toi ilme, vai mikä...

3 selkeesti nätein, kaks muuta pärjäävää 5 ja 7. Muista ei oo mihinkään, ihan tavallisia eikä oikein edes missityyppisiä. Nämä kolme erottui mielestäni jo ennekuin luin että just nämä on virallisia ennakkosuosikkeja, ja 3 reilusti muiden yli (20% äänistä).

Noiden bikinikuvista näkee kyllä hyvin nää nykyiset länsimaiset elämäntavat. Jokainen on hoikka mutta melkein kaikki 'löllöjä' silti, löytyy pientä pömppöä ym. kun ei varmaan oo salilla käyty vaan litkitty lonkeroa ja kuviteltu että laihuus on aina kaunista... Vähän sopis noidenkin kuntoilla niin olis nätimpää. Siis ei mun mielestä kaikkien täydy olla täydellisiä mutta jos tällaisesta ulkonäkökilpailusta on kysymys...

Minusta Niina Lavosessa on jotain vanhan ajan glamouria, aikuisen näköinen, ladylike. Klassisen kaunis.

Linnea tosi sievä ennemmin kuin kaunis - valitettavasti auttamattoman lyhyt.

Anni upean pitkä, upea katse, ei perinteinen missityyppi mutta upea ilmestys.

Näistä kolmesta veikkaan kärkikolmikkoa.

Noiden bikinikuvista näkee kyllä hyvin nää nykyiset länsimaiset elämäntavat. Jokainen on hoikka mutta melkein kaikki 'löllöjä' silti, löytyy pientä pömppöä ym. kun ei varmaan oo salilla käyty vaan litkitty lonkeroa ja kuviteltu että laihuus on aina kaunista... Vähän sopis noidenkin kuntoilla niin olis nätimpää. Siis ei mun mielestä kaikkien täydy olla täydellisiä mutta jos tällaisesta ulkonäkökilpailusta on kysymys...

Pitää pitkälti paikkansa. Anni poikkeus, vatsa oikeasti treenattu.

Miksi missit pitää aina stailata tuollaiskis persoonattomiksi saippuaoopperanäyttelijöiksi, joitka näyttävät vähintään 10 vuotta ikäistään vanhemmilta. Noistakin moni olisi paljon kauniimpi jos puettaisiin ja kammattaisiin ikänsä mukaisesti.

Mut joo, en kyllä oikein ymmärrä, miten itseään kunnioittava nuori nainen edes tahtoo lähteä tuollaiseen. Kyllä mä haluaisin tulla arvostetuksi ihan muilla meriiteillä kuin ulkonäöllä, vaikka kauneus sinänsä onkin kiva asia. Mieluummin opiskelen ja loistan vaikka sitä kautta, teen jotain fiksua, kehityn älyllisesti. Jotenkin sitä vaan ajattelee missin muita tyhmempänä alitajuisesti, vaikka eihän se niin tietenkään ole.

Mun mielestä vaan nainen alistaa itsensä ryhtyessään tuollaiseen. Sen jälkeen on vain objekti, vaikka misseyteen yritetään liimata päälle muitakin ominaisuuksia ja mainostaa missikisoja jotenkin "fiksuna" juttuna. Silti missit ovat vain kauniita asioita, ei ketään kiinnosta heidän muut avut/ominaisuudet.

Yhteistyössä