Ikävä entiseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaipaava

Vieras
2 ja puoli vuotta sitten erosin elämäni rakkaudesta oman typeryyteni takia.olimme yhdessä 7v.nyt elän uudessa avioliitossa,niinkuin hänkin.kummallakin on uusioperhe,meillä 2 yhteistä lasta,heillä 1. Ja nyt odotan miehelleni lasta. Kaipaan silti entiseen.rakastan edelleen suunnattomasti exääni.joka päivä kadun lähtöäni,vaikka tiedän että tehtyä ei tekemättömäksi saa.. Itken usein ja paljon entisen perään.ei rakkauteni koskaan kuole,toivon että joskus saisimme tilaisuuden palata entiseen... Miksi olin niin tyhmä silloin,tein paljon pahaa syystä jota en itsekkään tiedä...en koskaan pysty ketään rakastamaan niin exääni,nytkin vain välitän miehestäni,en rakasta.karua mutta totta.en halua häntä satuttaa,hyvä mies se on,mutta kipinä puuttuu. Toivoisin vain pääseväni ajassa taaksepäin....luulen exäni tietävän tunteeni,mutta en tiedä hänen tunteistaan.toki tiedän että hän välittää,ja salaa toivon hänen rakastavankin...ehkä joskus uskallan sanoa hänelle,että rakastan vieläkin ja haluan elämämme takaisin...ehkä joskus..

TYHMÄ LEHMÄ!!!! Just tollasten naisten takia monella miehellä on paineita enemmän kun hyllylle mahtuu. suunnittele tollasen tyhmän lehmän kans sitte tulevaisuutta kun ei tiedä millon se hyppää takasin ex:än luo.

Ehkä tunteesi ovat nyt mylläkässä raskauden takia.

Olet tehnyt elämässäsi isoja ratkaisuja ja hyvin monen osapuolen asiat ovat muuttuneet tuossa pyörityksessä.

Anna nyt asioiden olla ja keksi jotain muuta ajateltavaa.

Luin aamulla lehdestä uutisen murhenäytelmästä, jossa äiti synnytti kotona ja tiedät varmaan tarinan jatkon.
Lehtiuutisen mukaan lapsen isä vapautettiin syytteestä.
Häntä tullaan kuitenkin syyttämään kuoleman tuottamuksesta.
Hänen olisi pitänyt hakea ajoissa apua.

Poliisit ovat tapauksen takia ihmeissään.

Illalla myöhään nostin tyttäreni sisäänpääsykoekirjan pois sänkyni päältä. Kannessa luki rikollisuus. Inhosta väristen nostin sen tenttiin pänttäävän neidin eteen. Hän ihmetteli reaktiotani.

Ihminen toimii usein tunteiden ja intohimojen varassa.

Vasta aikojen päästä tilanne tasaantuu ja asian näkee kirkkaan järjen valossa.

En millään ymmärrä tilannetta, että ihminen salaa raskautensa. Aborttia ei enää myönnetä tietyn ajan jälkeen.
Raskaana oleva nainen olisi voinut antaa lapsen kasvatusvanhemmille.

Pienissä ympyröissä viisaskin ihminen sekoaa ja tekee järjettömiä tekoja.

Suosittelen sinulle tv-saippuasarjojen katsomista.

Luin aamulla junassa Satanen lehteä ja naureskelin Kauniit ja Rohkeat jutuille. Taylor naureskelee itsekin roolihahmolleen. Ridge kaipaa jo rooliinsa uutta naista. Hän on täysin leipääntynyt menemään jatkuvasti naimisiin Brooken ja Taylorin kanssa.

Oikeassa elämässään Taylor on jättänyt miehensä ja seurustelee nykyään sarjassa esiintyvän palopäällikön kanssa.

Olen asenteiltani äärimmäisen puritaani. Olin aamulla erittäin levännyt ja kävin asemalla Otto-automaatilla ja ostamassa itselleni eväät. Laittaessani ostoksia kassiini huomioni kiinnittyi sermin takana istuvaan mieheen. Mielettömän hyvän näköinen tyyppi. Kuin suoraan jostain tv-sarjasta.

Ehkä alan olla lopullisesti toipunut avioerostani. Vilkuilen aamutuimaan hyvännäköisiä miehiä. Minä joka aina kirjoitan Elleissä, että ei ikinä.

Munkki oli hyvää. Työkaverit ovat näköjään löytäneet tiensä tähän minun salaiseen työkammioon.

Eilinen kurssipäivä oli ihana.

Lasten isälle kuuluu vain hyvää.

Ole armollinen itsellesi. Tehtyä ei saa tekemättömäksi.
Voit rakastaa molempia miehiä omalla tavallasi.

Suomessa ei tunneta moniavioisuutta. Jos olisin lainsäätäjä, tekisin senkin mahdolliseksi.

Rakastaminen lähtee itsensä rakastamisesta. Rakasta tänään itseäsi oikein perusteellisesti.

Tänään on Ruusun ja Rosan päivä. Onnea heille.
Tiskasin aamulla astioita ja muistin, että kirjoitin eilen Sinkun elämää palstalle nimimerkillä Ruusu.

Ruusu sinullekin virtuaalisesti. Osta ostosreissulla itsellesi ruusuja. Nuuhki niitä ja anna itsellesi anteeksi.

Pieni vauva kasvaa sinun mahassa. Ajatteli rakkaita ajatuksia hänelle. Vauva kuuntelee sinua massussa.
Laula hänelle Woman in love. Minä pidän tuosta laulusta erityisen paljon.

En ole ai¨van varma, mihin vastasit. Oma kirjoituksesi oli täynnä elämää, aurinkoa, kevättä, toivoa ja uskoa uuteen tulevaisuuteen. 'Olenko jo toipunut erosta' kysyit itseltäsi. Tämän kirjoituksen perusteella olet toipunut. Kirjoittele lisää mitä vaan, minne vaan. Sinun kannattaa.

Onnea ja ihanaa kevättä ja toivottavasti kohtaat upean miehen, jos ei filmitähteä, niin jotain sopivaa kuitenkin.
Onnea sinulle!

Nää on tosi hauskoja, nämä tällä kertaa nimim. ""vaikeaa"" esiintyvän ihmisen kirjoitukset. Välillä me oikein etsitään niitä ja nauretaan niille ääneen. Nytkin ap: haikailen exäni perään. Vastaus: Taylor seurustelee palomiehen kanssa. Olin aamulla erittäin levännyt ja kävin asemalla Otto-automaatilla.

Ei ehkä saisi nauraa niille, mutta hupaa se on silti!

Yhteistyössä