Ikävä exään iski taas täysillä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mitä teen?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mitä teen?

Vieras
aurinko paistaa, pitäisi siivota terassia... Muutimme tähän ja kaiken piti olla ihanaa ja unelma elämän piti alkaa. Kaikki muistot palaa, niin tuskallisena.

Kuukausi muutosta ex katosi, ilmeisesti löysi jonkun naisen. Tästä on jo 2 vuotta aikaa, silti muistot vaan palaa. Nyt on jouluna viimeksi tavannut lastaan. Ei pidä yhteyttä meihin enää.

Vihaan sitä, mitä hän teki meille, mutta silti se yksinäisyys, tuska, kauniit muistot ja ikuinen toivo tulee. Se tulee ja musertaa minut täysin. Viikko sitten luulin jo päässeeni yli, mutta tänään se tuska tuli hyökyaallon lailla ja paljon, paljon isompana kuin ennen.

Mitä tehdä tällä kaikella, kun ei ole ketään kenen kanssa sitä jakaa. Ja exän varjo kulkisi siltikin mukana, vaikka joku olisi...

Oletko ajatellu et menisit keskustelemaan jonkun ammatti-ihmisen kanssa?
Roikkuminen menneessä ei ole hyväksi. Itsekkin hain aikoinaan apua kun tuntui etten pääse yli.

Alkuperäinen kirjoittaja voimia:
Oletko ajatellu et menisit keskustelemaan jonkun ammatti-ihmisen kanssa?
Roikkuminen menneessä ei ole hyväksi. Itsekkin hain aikoinaan apua kun tuntui etten pääse yli.

Kaikki vain loppui, kuin salama kirkkaalta taivaalta. Yritimme toista lastakin hoidoilla samaan aikaan. Ehkä siksi tähän jää, kun mitään selitystä tapahtuneelle ei saa...

Tai saa, elämä vain joskus menee näin, oli exän selitys. Ja se pitäisi hyväksyä, mutta en vain pysty.
Välillä en piittaa koko asiasta, mutta yhtäkkiä se lyö päälle ja se apu kai pitäisi tulla juuri silloin.

Se tulee vielä vuosien jälkeen mieleen. Mulla ex jätti mut toisen takia, vaikken sitä silloin vielä tienny. Ilmoitti vaan puhelimessa ettei tästä tule mitään, hän ei enää halua jatkaa. Eikä rakasta ketään niinkuin mua jne.... muuta paskaa. Lapsen hankinta oli minulla mielessä, mies ei halunnut kun hänellä jo 2 edellisestä ja oli mua 14 v vanhempi. Tästä aikaa nyt vuosi 4 kk ja sai vauvan uuden, itseään 20 vuotta nuoremman naisen kanssa viime kuussa. Elämä ei ole reilua kun muistot pyörii mielessä.

Alkuperäinen kirjoittaja abc:
Ehkä siksi et pääse ohi, kun sulla tavallaan jäi kaikki hänen kanssaan kesken (tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta)..

Oletko ajatellu ootta yhteyttä exääsi? Voi olla että tää jättäjä-mies kanssa ikävöi! Itseeni otti jättämäni ex yhteyttä ihan vaan kamuna tos kerran vaikka ei oltu oltu missään väleissä viimevuosituhannen jälkeen. En tiedä johtuuko siitä osin että MEILLÄKIN JÄI ASIAT KESKEN...tosin ei olla vielkää selvitetty niitä. Hankalaa koska itse olen nykysten varattu...:(

Alkuperäinen kirjoittaja Jättäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja abc:
Ehkä siksi et pääse ohi, kun sulla tavallaan jäi kaikki hänen kanssaan kesken (tuli kuin salama kirkkaalta taivaalta)..

Oletko ajatellu ootta yhteyttä exääsi? Voi olla että tää jättäjä-mies kanssa ikävöi! Itseeni otti jättämäni ex yhteyttä ihan vaan kamuna tos kerran vaikka ei oltu oltu missään väleissä viimevuosituhannen jälkeen. En tiedä johtuuko siitä osin että MEILLÄKIN JÄI ASIAT KESKEN...tosin ei olla vielkää selvitetty niitä. Hankalaa koska itse olen nykysten varattu...:(

Lapsen tapaamisten vuoksi minä pidin yhteyttä koko ajan ja joulunkin ex oli meillä. Sitten sanoin, että en aio olla enää se ainut aktiivinen osapuoli. Ja jätin pallon exälle.

Sen koommin ei ole perään kysellyt, joten en oikein voi yhteyttäkään ottaa, kun niin uhosin.

Me erottiin lähes 2v sitten ja vieläkin on ikävä... Itse haluaisin yrittää vielä, mutta eksä ei, sanoi ettei siitä mitään tulisi jne. :( Ei varmasti tulisikaa, mutta silti ikävä on yhä mieletön :(. Meillä välillä seksiä ja ollaan puhuttu tunteista toisiamme kohtaan.

Yhteistyössä