Ikävä iskee jo :`(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TaikaWiitta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

TaikaWiitta

Aktiivinen jäsen
27.11.2005
4 108
1
36
Lapset lähtivät eilen mummulaan ja tänään aamupalapöydästä soittelivat :) Poika oli ihana, kun sanoin, että syöpä reippaasti puurosi, niin poika sanoi ´´mun äiti, mun äiti´´ :D
Tänään menevät Särkänniemeen ja huomenna TiTi-Nalle-taloon :) Sää ei ole paras mahdollinen, mutta tuskin se lapsia haittaa!

Mulla on jo kauhea ikävä lapsukaisia! En paljon ole ´´yksin´´, niin tuntuu ihan oudolta olla... :/

Meillä esikko oli jo monta päivää minun siskon mukana. Nyt sitten kun vihdoin saatiin se kotiin niin mummu tahtois ottaa likan mukaan karavaanariksi. En tiä moneksiko päiväksi. Ei tee mieli päästää. Ikävä oli jo ja pojillaki ihan kamala. Ja anoppi on alkanu juomaan samalla tavalla kuin minun äitini. En voi luottaa, että siellä ollaan selvänä, vaikka lapsi mukana...

Alkuperäinen kirjoittaja Ria La Vida Loca:
Meillä esikko oli jo monta päivää minun siskon mukana. Nyt sitten kun vihdoin saatiin se kotiin niin mummu tahtois ottaa likan mukaan karavaanariksi. En tiä moneksiko päiväksi. Ei tee mieli päästää. Ikävä oli jo ja pojillaki ihan kamala. Ja anoppi on alkanu juomaan samalla tavalla kuin minun äitini. En voi luottaa, että siellä ollaan selvänä, vaikka lapsi mukana...

No siinä tapauksessa jos alkoholi kuvioissa niin älä anna.. Meillä kävi anopin kans kerran niin että mun tyttö oli anopin luona hoidossa(anoppi pyysi itse vaikkei olekaan virallisesti mun tytön mummi) olivat käyneet "jätskillä" terassilla(anoppi juonut 2 olutta) ja menneet anopin luo kotiin jolloin anoppi mennyt päiväunille ja jättäny tytön katsomaan videoita.. kun haen tyttöä tyttö itkee postiluukusta ettei saa ovea auki eikä saa anoppia hereille.. argh!

Meillä onneksi vara-avaimet anopin luo niin saatiin ovi avattua.. Arvatkaa vaan oonko tuon jälkeen ollut tarkka missä kunnossa anoppi on kun lapset siel kylälevät..