M
"Minä"
Vieras
Oltiin monta vuotta yhdes ja jätkä teki kaiken paskan mulle mitä toiselle voi ikinä tehdä. Tovi sitten jouduin hakemaan lähestymiskiellon sille, kun ei jättänyt rauhaan. Ja nyt näin sen ekan kerran sen jälkeen. Ihan vain ohimennen, mut tuli itkut ja järkyttävä ikävä. Mä en ikuna halua palata sen kans yhteen, mut se olo mikä oli aina sen seuras, se oli mahtavaa, kunhan unohtaa ne paskat asiat. Sen kanssa oli niin helppo olla.
En ole pystynyt uuteen suhteeseen vielä, vaikka virallisesta erosta on jo kolmisen vuotta. Tuntuu että olen siihen liian rikki, vaikka suhdetta haluaisinkin. Ja luulen että sen tarvitsisin, että pääsen tunteista eksää kohtaan.
Tuntuu kyllä jotenkin niin uuvuttavalta, enkä oikein tiedä mitä tehdä. Pelottaa ehkä kuitenkin, että joku päivä ratkean taas sen pauloihin.
Onko kukaan muu ollut samas tilantees? Ja miten olette siitä selvinny?
En ole pystynyt uuteen suhteeseen vielä, vaikka virallisesta erosta on jo kolmisen vuotta. Tuntuu että olen siihen liian rikki, vaikka suhdetta haluaisinkin. Ja luulen että sen tarvitsisin, että pääsen tunteista eksää kohtaan.
Tuntuu kyllä jotenkin niin uuvuttavalta, enkä oikein tiedä mitä tehdä. Pelottaa ehkä kuitenkin, että joku päivä ratkean taas sen pauloihin.
Onko kukaan muu ollut samas tilantees? Ja miten olette siitä selvinny?