Ikävä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jepi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jepi

Vieras
olen useeseen otteeseen kirjoittanut täällä miten kaipaan mun exää, ja miten/miksi erosimme...
No, juhannuksena erottiin miehen väkivaltaiseen käytökseen, viestien lukemiseen ja puheluiden kuunteluun yms yms..

No, juhannuksesta asti ollaan oltu erossa, mutta ikävä vaan riipii. itkettää ja mielessä vain ne hyvät ajat, hyvät hetket.

Olenkin nyt sitten miettinyt että onko mulla kyseessä todella rakkaus, vai mustasukkaisuus miehen uuteen (alkoi seurustella samontein kun erosimme).
Mutta todella tuntuu että sydän halkeaa ja toinen on koko ajan, ihan koko ajan mielessä. aamulla kun herää, toivon että olisi tullut viestiä, illalla toivon että tulisi viesti. Mutta tosiasiassa mitään ei ole tullut kesäkuun jälkeen.

Pyysin miehen juttelemaan minun kanssa viikonloppuna, kun hakee lapset. nyt en tiedä mitä haluan jutella? tietää etten rakasta? vai mitä?
Olen aivan sekaisin..... En ole siis häntä nähnyt kuin elokuun alussa.

Siun on vaan yritettävä päästä hänestä yli.. Mieti ikäväs aikana vaikka sitä, et se on käyttäytynyt tuolla tavalla
Tsemppiä.
En miä tuollasen kanssa mitään juttelis muusta, ku lapsista ainoastaan

mä tiedän niin hyvin mistä sä puhut.. mut kokemuksen äänellä nyt neuvon että kannattaa ehkä jättää ne juttelut vähän myöhempään,sellaseen aikaan et oot päässy yli hänestä jo. Muuten vaikeutat omaa olemistas,tai niin mulle kävi,monesti :( voimia!

siis OIKEASTI; VÄKIVALTAINEN, OMISTUSHALUINEN, HENKISEN VÄKIVALLAN KÄYTTÄJÄ, NARSISTI
ja sinä kaipaat häntä takaisin..

otahan aivot narikasta käyttöösi ja toivota "onnea" seuraavalle..

Alkuperäinen kirjoittaja Jepi:
olen useeseen otteeseen kirjoittanut täällä miten kaipaan mun exää, ja miten/miksi erosimme...
No, juhannuksena erottiin miehen väkivaltaiseen käytökseen, viestien lukemiseen ja puheluiden kuunteluun yms yms..

No, juhannuksesta asti ollaan oltu erossa, mutta ikävä vaan riipii. itkettää ja mielessä vain ne hyvät ajat, hyvät hetket.

Olenkin nyt sitten miettinyt että onko mulla kyseessä todella rakkaus, vai mustasukkaisuus miehen uuteen (alkoi seurustella samontein kun erosimme).
Mutta todella tuntuu että sydän halkeaa ja toinen on koko ajan, ihan koko ajan mielessä. aamulla kun herää, toivon että olisi tullut viestiä, illalla toivon että tulisi viesti. Mutta tosiasiassa mitään ei ole tullut kesäkuun jälkeen.

Pyysin miehen juttelemaan minun kanssa viikonloppuna, kun hakee lapset. nyt en tiedä mitä haluan jutella? tietää etten rakasta? vai mitä?
Olen aivan sekaisin..... En ole siis häntä nähnyt kuin elokuun alussa.

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Siun on vaan yritettävä päästä hänestä yli.. Mieti ikäväs aikana vaikka sitä, et se on käyttäytynyt tuolla tavalla
Tsemppiä.
En miä tuollasen kanssa mitään juttelis muusta, ku lapsista ainoastaan

Tiedän... ja olen koittanut ajatella vain ikäviä asioita. Mutta miksi ne vaan "katoaa" ja tulee hyvä asia tilalle tai tyhmä selitys. En tiedä. helpottaisko minua jos mies kertoisi olevansa onnellinen uuden kanssa? olen pyytänyt jopa sitä, mutta ei.

Älä roiku siinä!
Sinä roikut, eli päästä irti.
Sinä kyllä löydät jonkun paljon paremman, ja vaikka nyt toiselta tuntuukin ni niin siinä tulee käymään jos nyt et ole hölmö ja takerrut.