ikean pussilakanat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiedosta kiitollinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tiedosta kiitollinen

Vieras
Hei!

Onko ikean pussilakanat kuinka kestäviä? Nyppääntyvätkö miten helposti ja nopeasti? Jos jollakin on kokemusta, niin ilolla ottaisin tietoa vastaan. Ikeassa olisi kivoja kuoseja ja suht edullisesti, mutta jos ne eivät ole kestäviä tms. niin en halua niitä ostaa.

Kokemusta sekä halvimmista että kalliimmista, jotka siis silti halvempia kuin muualla. Kokemus on että halvat on kuraa mutta kalliimmat todella hyviä...näin ainakin meillä. Nyt taitaa olla 4 settiä + lapsilla muutamat...lasten muuten tooosihyviä. Joku lysolell tms materiali on paras...

[QUOTE="aloittaja";28061673]Kiitos tiedosta, mitkä ovat sinusta halpoja ja mitkä kalliita siellä? Siis noin hintaa.[/QUOTE]

Siis halvalla oli joskus joku alle 10€ , oli tosi ohutta materiaalia. Kalliit ehkä 25-35€ en nyt tarkasti muista...

Mulla sama kokemus, jos se pussilakana(setti) on kohtuuttoman edullisen tuntuinen, niin on ihan kuraa. Meillä on useampi aikuisten tuplaleveä pussilakanasetti sieltä, yksi oli tosi huono, nyppyyntyi heti ja toiset ovat olleet superhyviä, laadukkaita ja kestäviä. Siinä kun haarukoi Ikean omia hintoja, niin halvimmasta päästä en enää itse edes yritä, mutta niiden keskihintaiset ja sitä kalliimmat (jotka esim. Finlaysoniin verrattuna ovat vieläkin edullisia) ovat kyllä hyviä.

Meillä on kaksi lasten halpaa (joku 7e) pussilakanaa ja ne on ainakin olleet hintansa arvoiset. Pesty miljoonasti ja ihan ok edelleen. Aikuisten lakanoista ei oo kokemusta.

kympin pussilakanasetit, ne oli neppareilla. punainen sävy. ihan perus puuvillaa, hyvä ollut. ei paljon käytössä kun käytetään isompaa peittoa. tyyny käytössä. sopivan pehmeänä pysyy. sileää.

On hyviä ja kestäviä.
Ainoa miinus mun mielestä on, että niissä ei ole niitä reikiä käsille yläpäässä.

Joo, toi on ärsyttävää. Olen vaan tylysti ratkonut saumoja yläpäästä, että saan iltaisin peiton nostettua kunnolla ylös pussilakanassa. En tykkää yhtään, jos peitto on valahtanut ja ylhäällä on pelkkää pussilakanaa muutama sentti.

Tykkään!

Ostan varmaan seuraavatkin ikeasta.

Nyt on käytössä nämä, hyvät ovat olleet vaikka hinta niinkin huima kuin 20€. :D

http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60208436/

Parempina ovat pysyneet kuin kalliimmat Marimekon pussilakanat jotka haalistuivat ja nyhvääntyivät muutamassa pesussa

[QUOTE="minna";28062374]Tuntuuko musta vaan siltä mut onko noi pussilakanat muutaman sentin lyhyempiä?[/QUOTE]

Voi olla että ovat, en ole varma, tuntuvat ainakin napakammilta meidänkin peitoissa kuin muut pussilakanat.
Meillä se on vain hyvä juttu, pysyy paremmin paikallaan se peitto sisällä.

[QUOTE="lellu";28062691]Tykkään!

Ostan varmaan seuraavatkin ikeasta.

Nyt on käytössä nämä, hyvät ovat olleet vaikka hinta niinkin huima kuin 20€. :D

LYCKOAX Pussilakana + 1 tyynyliina - valkoinen/liila, 150x200/50x60 cm - IKEA

Parempina ovat pysyneet kuin kalliimmat Marimekon pussilakanat jotka haalistuivat ja nyhvääntyivät muutamassa pesussa[/QUOTE]
noi on kivat! voisin huomenna käydä ostamassa :)

Yhteistyössä