Ikimuistoisimmat erot: kuinka teidät on jätetty ja kuinka itse olette jättäneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja fjonga
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28137044]No sullon kyllä aika raukkamaisia tapoja jättää. Ihme että kehtaat edes täällä tunnustaa..[/QUOTE]

Miksen kehtaisi?
En mä niistä ylpeä ole(paitsi tuosta kämpän tyhjentämisestä)ja nuo on vaan osa mun jätetyistä. Olen mä osannut niitä asiallisestikin hoitaa mutta kun suurin osa ei ymmärrä/tajua simppeliä "Tämä ei toimi, en halua olla kanssasi".

Teininä mää ja kaveri seukattiin yhden kundin ja sen kaverin kans. Siis ehkä 3kk kestäny nää "suhteet". Yhtenä iltana hengailtiin niiten kans, ja kun oltiin lähdetty pyöräileen kotiinpäin niin toinen niistä ajoi pienellä tossumopollaan perään, ja jätti sen mun kaverin siinä vauhdissa JA kertoi mulle et se toinenkaan ei halua olla mun kans.

Kaverin kans revettiin hysteeriseen nauruun :D

Aikuisena erot olleet tavanomaisempia mutta myös totisempia...

• Tykkää
Reactions: Jellybeany
Mua ei ole jätetty koskaan, mut ensimmäisen mieheni jätin hänen ollessa töissä. Toisen miehen kanssa erottiin normiväleissä. Kolmannen miehen vein poliisiasemalle
Lyhyemät seurustelut on vaan jäänyt

Kaikkein ikimuistoisin oli, kun vielä lankapuhelinaikaan poikaystäväni soitti ja ilmoitti miettineensä ja päättäneensä ettei enää halua jatkaa tätä "leikkiä" eikä ole valmis isäksi. (Olimme juuri olleet hänen opiskelukämpillään ja huomasin olevani raskaana. Tulimme junalla kotikaupunkiin ja vakuutteli junassa kaiken olevan hyvin. Seuraavana päivänä sitten soittkin.) Oli aika tylyä.

Yhteistyössä