Ikinä ei oikein ole nälkä, enkä tiedä mikä ruoka maistuisi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olen aika hoikka, aina olen ollut. Ongelmani on sellainen, että minulla ei oikein ikinä ole nälkä. En tiedä mikä minun lempiruokakaan on, syön mitä nyt sattuu olemaan tarjolla tai jääkaapissa. Syön kyllä normaalisti, en ole mikään anorektikko, mutta ruoka vaan ei ole maailman tärkein asia. Mulle on oikeastaan ihan sama mitä syön, ei tarvitse olla edes lämmintä ruokaa. Mukavinta on kun saa töissä syödä valmista ruokaa, eikä tarvitse ajatella, että mitä tänään laittaisi ruoaksi. Miestä ärsyttää kun en ole joku köökissä häärääjä, hänestä kun olisi mukavaa jos laittaisin ruokaa vähän useammin. Ja kun sen pitää aina olla muistuttamassa, että olenko syönyt jotain.

Olenko jotenkin outo, vai onko muitakin samanlaisia?

Olen vähän samanalainen, mutta en kuitenkaan.

Arkena minun on helppo muistaa syödä, koska on lounastauko ja samoin arkena kotona, koska laitan aina miehelleni ruokaa, joten samalla syön itsekin.

Vapaapäivinä, taas saatan olla helpostikin koko päivän syömättä, koska minulla ei ole niihin mitään tarkkaa rytmiä, ja yleensä teen perjantaiisn valmiiksi ruoat koko viikonlopulle, jotta saan keskittyä kaikkeen muuhun ja tällöin koko ruoka helposti jää. En myökään huomaa helposti huomaa koko nälän tunnetta vaikka kyllä minulla nälkä joskus onkin. Yleensä tajuan vasta siinä vaiheessa kun olo on todella hutera ja huono että en ole syönyt ja siinä vaiheessa ei enää edes tee mieli.

Joo, mullakin tulee tuo heikko olo, ja sitten ärsyttää kun pitää jotain syömistä keksiä. Ja toinen on, että mies huomaa milloin pitää mut "syöttää" kun alan kiukuttelemaan.