E
eitiedä
Vieras
Osaisko joku heittää noin arvio hintaa et mitä maksaa ikkunoiden vaihto, kaksi vanhaa ikkunaa tässä talossa, jotka vetää aivan pirusti ja ne pitäis vaihdattaa. Mitä maksais noin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja eitiedä:kyse alkuperäisistä ikkunoista,eli joskus 50-luvulla laitetut..ajateltiin ihan kilpailuttaa muutamaa paikallista yritystä. Nehän hankkii sopivat ikkunat ja asentaa?
Alkuperäinen kirjoittaja eitiedä:Herra Majuri, olisikin joskus mies kotona joka ne voiskin asentaa, reissuhommissa, niin meille paras vaihtoehto on vain maksaa ylimääräistä siitä että joku tulee ne päivässä lyömään paikalleen!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eitiedä:ikkuna,lueppas mun aloitus uusiks. Ihan vaan alustavasti tiedustelin täältä hintaa hommalle..
Alkuperäinen kirjoittaja eitiedä:lohikäärme, jotain se mies noille ikkunoille teki, että tämä talvi selvittiin..jotain tiivistenauhaa laitteli yms. Mutta siis kun noista ikkunoista vetää siltikin.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja eitiedä:Herra Majuri, tuohan oli loistava idea! Kiitos siitä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Alko kiinnostaa:No kertokaa nyt jo joku, mitä se korjaus maksaa !
Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja eitiedä:Herra Majuri, tuohan oli loistava idea! Kiitos siitä!![]()
mun mies taas täällä "kiljuu" että ei todellakaan noin kuin hra majuri vinkkailee.() ( lueskellut tätä ketjua sille )
Alkuperäinen kirjoittaja Alko kiinnostaa:No kertokaa nyt jo joku, mitä se korjaus maksaa !
Alkuperäinen kirjoittaja Herra Majuri:Alkuperäinen kirjoittaja endie:Alkuperäinen kirjoittaja eitiedä:Herra Majuri, tuohan oli loistava idea! Kiitos siitä!![]()
mun mies taas täällä "kiljuu" että ei todellakaan noin kuin hra majuri vinkkailee.() ( lueskellut tätä ketjua sille )
Luuleeko se saavansa modulimitoituksella olevat ikkunat mahtumaan mitälie mitoilla oleviin aukkoihin? Kyllä vanhoissa taloissa ne aukot on kokemusteni mukaan mitä sattuu.
Alkuperäinen kirjoittaja eitiedä:Selviäähän se asia kun alan soittelemaan noita firmoja läpiJa kaksi vanhaa ikkunaa siis menossa vaihtoon..ja nuista ikkunoista ei paljon listoja revitä irti ja lisäillä mitään väliin..noi on vähän sellaiset oudot. Ja eikös ne ikkunafirmat tee mittatilaustyönä? Kun niiden kanssahan pitäis saada sovittua käynti..et tulevat siis paikan päälle arvioimaan..lähinnä mua tuossa hinnan kyselyssä kiinnosti, et selviääkö alle 5000 tonnin, kun sen verran ois nyt varaa
Siksi kyselin..itellä ei meinaan hajuakaan ollut! Eikä miehelläkään..