Ikuinen flirttiVille

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nro Nolla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nro Nolla

Vieras
Suhteen karu totuus-ikuinen flirttimies.Silmieni edessä ,kaikkialla, muut naiset ovat kuin hunajaa. Minun läsnäolo ei vaikuta käytökseen..mieheni on naistenmies olinpa paikalla tai en. Ei muutu mies vaikka puhumme asiasta.Ei tule päivää että luottamus tulisi todeksi.Petyn kerta toisensa jälkeen.Paskalta tämä tuntuu jos suoraan puhutaan.Ennen olen riittänyt kumppanilleni suhteessa joita olen aikaisemmin elänyt. Tässä en ole mitään!!

Oletko sinä miehesi arvoinen? Uskollinen?
Jokin asiassa mättää..miehesi hakee huomiota muista, itsetunnon kohotusta kenties..ehkä hän ei ole tyytyväinen suhteeseen ja sen näkee käytöksessä..jne. Jos miehesi olisi tyytyväinen ja onnellinen sinun kanssa, rakastaisi sinua olisi käytös muuta.
Mietipä nyt miten teidän laita on?

Haluaako miehesi vain hakea huomiota ylipäätänsä muilta naisilta. Hyväksyntää, aiheuttaa mustasukkaisuutta sinulle, kiusata sinua tahallisesti? Tai sitten hän yksinkertaisesti on vaan niin menevä ja lipevä tms. Joka tapauksessa miehesi ei arvosta sinua tarpeeksi. Kyllä olisi ärsyttävää ja noloa kulkea tuon miehen rinnalla. Kai sen muutkin huomaavat että mikä miehesi on. Ja koska naisissa on niitäkin jotka nauttivat oikein kun huomaavat miehen kiinnostuvan heidän perään niin se on vain iloa.Naiset osaa käyttää tilanteen ja tehdä siitä helposti parisuhteen konfliktin. Ei paljon tarvita kun kunnioitus suhteesta puuttuu ja luottamus on pelkkää sanojen helinää.

Yhteistyössä