Ikuinen nälkä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MillaVanilla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

MillaVanilla

Aktiivinen jäsen
25.06.2010
1 972
0
36
Nytkin on taas sellainen tunne että voisin syödä koko maailman, tai ainakin tuon toisenkin puolikkaan makaroonilaatikosta.

Söin nimittäin tunti sitten n. puoli litraa makaroonilaatikkoa (ilman lihaa kylläkin) ja puolikkaan paprikan ja jonkin verran kurkkua. Vaikka ruasta on tunti, jäi jäätävä nälkä. Samoin kävi kun tänään koulussa söin 5 keskikokoista perunaa, kalaa ja salaattia. Aamupalaksi vedin 4 ruisleivän puolikasta, välipalaksi olen syönyt myös 4 puolikasta ruisleipää, ja äskön yhden jugurtin. Siltikään olo ei ole töysi, mutta järki sanoo ettei tavallinen alle 80 kiloinen nainen voi syödä yhdeltä istumalta kokonaista makaroonilaatikkoa tai hehtaareittain ruokaa.

Onko muita joista tuntuu että vatsa on sitä mieltä että lisää voisi syödä? :D

Mie olin samanlainen hotko ja vähän enemmänkin, painoa oli 90+kg. Nälkä tuli melkein heti syömisen jälkee, parin tunnin päästä viimestää. Painonvartijoissa oleminen oli yhtä tuskaa. Nyt karppaillessa pysyy kurissa, rasva pitää nälän loitolla ja painoki laskee.

Alkuperäinen kirjoittaja MillaVanilla:
Nytkin on taas sellainen tunne että voisin syödä koko maailman, tai ainakin tuon toisenkin puolikkaan makaroonilaatikosta.

Söin nimittäin tunti sitten n. puoli litraa makaroonilaatikkoa (ilman lihaa kylläkin) ja puolikkaan paprikan ja jonkin verran kurkkua. Vaikka ruasta on tunti, jäi jäätävä nälkä. Samoin kävi kun tänään koulussa söin 5 keskikokoista perunaa, kalaa ja salaattia. Aamupalaksi vedin 4 ruisleivän puolikasta, välipalaksi olen syönyt myös 4 puolikasta ruisleipää, ja äskön yhden jugurtin. Siltikään olo ei ole töysi, mutta järki sanoo ettei tavallinen alle 80 kiloinen nainen voi syödä yhdeltä istumalta kokonaista makaroonilaatikkoa tai hehtaareittain ruokaa.

Onko muita joista tuntuu että vatsa on sitä mieltä että lisää voisi syödä? :D

minä vedin aamupalaksi ruisleipää ja kahvia. lounaaksi jugurttia. kotona jauhelihakastiketta tomaatin kanssa, sitten ruisleipää majoneesilla ja tomaatilla, kinkulla, sitten ranskalaisia ja eineislihapullia majoneesin kanssa. sitten söin ne loput pullat pelliltä. sitten karkkia. mä syön kun AHDISTAAA. mies sanoi että älä syö koko ajan sulla on porttikielto keittiöön.