Ikuisuus kysymys: Kuinka aikasin raskausoireita? :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja .......
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

.......

Vieras
Kuinka aikasin tunsitte ensimmäisiä raskausoireita? Entä oireet siitä eteenpäin?

Itellä nyt menossa kp18 ja viikko ovulaatiosta...
Munasarjoja jomottaa. Lisäksi tuntuu semmosta polttelun tunnetta ja painetta... :D
Oviksen aikoihin tuli vuotoa ja eilen myös, mitä suuresti ihmettelen...

Mulla heti oviksen jälkeen turpos tissit ja nännit kipeyty ja aristu ihan omituisiks. (ei ikinä ennen ollu käyny noin) Sitten viikko ennen kuukautisten alkamispäivää alavatsaan sattu aivan älyttömästi, ja olin ihan varma, että kuukautiset alkaa. Sitä kipua jatkui koko viikon, josta miehen "hälytyskellot" alkoivat soida.. (itse odottelin vielä kuukautisi, kun en meinannut uskoa :D) Tein testin x 4 ja positiivisiahan ne oli :D Ihan onnesta soikeena :) ja nyt mennään rv 9+5 <3

Mulla heti oviksen jälkeen turpos tissit ja nännit kipeyty ja aristu ihan omituisiks. (ei ikinä ennen ollu käyny noin) Sitten viikko ennen kuukautisten alkamispäivää alavatsaan sattu aivan älyttömästi, ja olin ihan varma, että kuukautiset alkaa. Sitä kipua jatkui koko viikon, josta miehen "hälytyskellot" alkoivat soida.. (itse odottelin vielä kuukautisi, kun en meinannut uskoa :D) Tein testin x 4 ja positiivisiahan ne oli :D Ihan onnesta soikeena :) ja nyt mennään rv 9+5 <3

..nii ja edelleen rinnat kipeet, ja huono olo alkoi vaivaamaan n. rv 4-5.. :)

Onnea sulle!

Esikoisesta myös ekat oireet oli mahan jomotus mut en millään muista en kuinka aikasin se alko...Siitä seuraava oire oli tissien kipeeks meneminen...Normaalisti ei mene tissit kipeeks

Kuinka aikasin pahoinvointi voi alkaa?

Jaa-a. Mulla taitaa olla rv 3+5 :) tänään plussasin ja olen niin onnesta hykkyrällä. Kyllähän tässä on kaikenlaisia oireita. palelua, alavatsajomotusta, huimausta ym..

Esikoisesta ei hirveästi oireita ollut, mutta rv 5-7 taisi alkaa rintojen turvotus ja aristus sekä väsymys, jotka kesti joitain viikkoja.

Nyt toista odotetaan ja rv 4+5. Mahan jomotukset ja säryt alkoi heti kiinnittymisen aikoihin ja jatkuu edelleen. Vatsaa myös turvottaa varsinkin iltaisin tosi paljon :D Äklötystä ja pahaa oloa on nyt muutamana päivänä esiintynyt. Rinnat hieman kosketusarat ja nännejä kihelmöi. Tämmöstä ainaki tähän mennessä ilmaantunut :)

Yhteistyössä