Ikuisuusaihe: Synttäritarjottavat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äiti x2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äiti x2

Jäsen
25.01.2013
158
0
16
4-5 vuotiaita n. 12 kpl, tarkoitus olisi pysyä tarjottavien kanssa kohtuullisessa budjetissa, kakku ei tunnetusti oikein kaupaksi käy joten mietin jätskikakun tekoa.

Ajatuksena olisi tehdä nakkisämpylöitä
dippitikkuja mm.. kurkusta, porkkanasta, paprikasta
"Siili" juustosta, viinirypäleistä, lihapullista yms..
Hedelmistä (päärynä, banaani, meloni yms) paloja joita voi dipata suklaakastikkeeseen jos tahtoo

Jotain makeaa ehkä vielä? Olisiko ideoita?

No jos edullisesti niin vaahtokarkkeja, cakepopseja erilaisia keksejä/vohvelikeksejä.. Muffinsit hyviä, jos ei sitä täytekakkua tule

Juu, jotain keksejä olin myös miettinyt esim. vaaleita pipareita koristeltuna, muffinsit on hyviä mutta mietin että tuleeko lasten niin sellaisia syötyä, vai olisiko esim. pienet munkit tms parempia?
Ja täytekakkua en taida viitsiä väsätä, kun ei se oikein tunnu noille pienille lapsille uupoavan, yleensä naposteltavat mennyt paremmin kaupaksi..

Juu aika moni korvaa täytekakun vaikka jätskibaarilla :) Mä olen tehnyt minimuffinsseja lapsille, joskus oli "ohjelmanumerona# että jokainen sai koristella oman muffinssinsa. Minidonitsitje meinasin ehdottaakin, mutta niistä iso vaiva. Mutta tee ihmeessä, lapset tykkäävät varmasti :)

Yhteistyössä