Ikuisuuskysymys, mutta ideoita kaipaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "MyyMuikkunen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

"MyyMuikkunen"

Vieras
Lapset ovat olleet vasta syksyn ajan nykyisessä päiväkodissa, eikä hoitajat tunnu vielä kamalan läheisiltä.
Jouluksi haluamme heille jotain antaa, mutta nyt on ideat ihan oikeasti hukassa.
En ole innostunut aika perinteisistä tuikkukupeista tai kynttilöistä, joten mitä voisimme heille viedä?

Me annetaan kortit molempien lasten ryhmään. Eli ei ees jokaiselle omaa. Ja jos jaksan käydä ostamassa, niin suklaarasia yhteiseksi aina ryhmään. Lapset siis eri ryhmissä.

Mun mielestä paras on antaa jotain kuluvaa, kynttilä, suklaata, servettejä, glögiä, pipareita, hyväntuoksuista saippuaa. En antais mitään tuikkukippoja, jos ne ei vaikka tykkää sellasesta.

Mä ostin viime vuonna eskaritädille sellasen ihanan Pentikin sydänt tuikkukipon ja sit tuikkuja:) Olen aivan varma että tykkäsi kovasti. Viimeiset vuodet koulun opelle on mennyt erinäköisiä herkkukoreja.Suklaata,joulukahvia,keksejä,servettejä,glögiä ym muuta jouluherkkua:)

[QUOTE="Mummeli";25258783]Ei saippuaa, voi ajatella, että haisee hielle tai pidetään likaisena. Tuttavat ovat erikseen.[/QUOTE]

Hö, mä ehotin tota saippuaa. Tarkotin jotain ihanan tuoksuista käsisaippuaa. Eikai kukaan oikeasti voi olla niin herkkä et luulee haisevansa jos saa saippuapalan??? :D

Yhteistyössä