ikuisuuskysymys tai kaksi..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kunnonvaLITUS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kunnonvaLITUS

Vieras
a)miten mä saan kavereita. ?
lähistöllä asuu kyl lapsiperheitä, mutta paria olen yrittänyt moikata ja kattoa silmiin.. eivät ole vastanneet.. haahuilevat vaan ympäriinsä. sit on osa niitä et juhlii koko aikaa ja lapset on siellä ja täällä.. ja sitten 20vuotta vanhempia..oon itse 21.. kperhekerhoissaei olla oltu..koin hankalana kun toi 1,5v on tosi vilkas ja meen vauva tosi levoton.. ei nuku vaunuissa et voisin juosta toisen perässä.. enkä halua et vauva sylissä saan repiä esikkoa millon mistäkin..

B) miten mun itsetunnon saa nousemaan..? olen ennen laiha, hyvännäköinen ja seurallinen/huumorintajunen.. nyt oonepävarma, luulen et mies löytää toisen ja varmasti pian etsiikin kuvaan tiuskin hänelle tai kyttään hänen puhelintaan ym..epätoivoista.. oon aina jossain likasissa löysissä vaatteissa kauheen mahan kanssa. rehelliseesti sanottuna hiustenpesuaine ja dödö ovat olleet jo tovin loppu..

no en mä nyt niin kamala ole..mut ellen äkkiä löydä kavereita jotka piristäis tuun vielä höperömmäksi..haluisin olla se josta mies ajattelis et toi on sellanen et sen kanssa kannattaa olla ja pitää kiinni..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
lapset.. ei mies noitten kahden kanssa pärjää yksin.,.

Miksei pärjäis? Tottakai pärjää. Lähde alkuun vaikka vartin lenkille ja pidennä pikkuhiljaa niin mieskin oppii.

Lisäys: Ei sua kukaan muu voi tehdä onnelliseksi kuin sinä itse. Älä sysää vastuuta kavereidesi hartioille, luultavasti karkottaa vain pois heidät.

Yhteistyössä