Ilkeä ex-puoliso

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Harmittaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Harmittaa

Vieras
Miehen ex-puoliso aiheuttaa harmia käytöksellään. Hän koittaa sotkea minun ja miehen välejä kertomalla esim. että minä haastan hänen kanssaan riitaa. Itse en halua olla miehen exän kanssa missään tekemisissä mutta hän hakeutuu jatkuvasti esim. samaan baariin kanssamme ja aiheuttaa sekaannusta. Sitten hän raportoi miehelle kuinka minä olen töninyt häntä tiskillä tms. ja saa skitsokohtauksia siitä kun juttelen miehen kanssa jonka kanssa seurustelen. Miten tällaisen saisi loppumaan? Todella lapsellista käytöstä naiselta, käyttäytyy kuin pikkukakara. Itse hän on aikoinaan sotkenut välinsä mieheen mutta ei siltikään ymmärrä päästää irti. Mitä voisin tehdä?

Se on itsestäsi kiinni,miten pitkälle annat mennä? missä sinun raja?
Suu auki ja jos ei lakkaa, niin pelota se ämmä käytökselläsi niin ettei se uskalla enää lähestyä sua.ole vähän sellainen brutaali. sanonta" brutaalilla on koko maailma ' on totta. sitten toisten pelit loppuu.

toimii kummasti kunhan avaat suusi ja näytät ettei sun kaa pelleillä! :)

Niin, ainut asia vaan on että se muija on niin kreisi ettei vähästä säikähdä. Varmaa sais vaan lisää intoa sekoittaa pakkaa. Eilen kiehahti niin paljon sen sählääminen, että teki mieli vetää sitä turpaan, mutta en halunnut itse saada päähäni noin älyttömästä syystä. Ei mulla ole tarve tapella miehestä, mehän seurustemme jo. Pitäiskö miehellä olla enemmän "munaa" ja viheltää exän peli poikki? Tuntuu että hän jopa nauttii tilanteesta kun naiset tappelee hänestä. TAi ainakin exä näyttää tappelevan...

Asutteko niin pienellä paikakunnalla, ettei siellä ole kuin yksi kiva baari? Jos, niin sano tälle naiselle, että jos hän ei lopeta perässäroikkumista ja skitsoiluaan, niin haet hänelle lähestymiskieltoa. Eihän sitä nyt noilla perusteilla saa, mutta voi herätellä exän käyttäytymään ja pysymään pois tieltäsi. Jos hän käyttäytyy oikeasti häiritsevän törkeästi, niin pyydä ravintolahenkilökuntaa poistamaan häirikkö.

Mies voisi myös puhua exälle nätisti ja ehdottomasi silloin, kun molemmat ovat alkoholittomassa tilassa.

Sinä reagoit juuri niin kuin nainen haluaa. Hänen tarkoituksensahan on saada sinut hermostumaan. Seuraavan kerran yritä käyttäytyä kuin häntä ei olisikaan. Älä katsokaan häneen päin, älä sano mitään, vaikka hän sanoisikin jne... Jos hän puhuu miehellesi, ole, kun se ei voisi sinua vähempää kiinnostaa.