T
Turhautunut äiti
Vieras
Siis se nti on oikea piru. Yllyttää meidän itseään nuorempaa lasta "tuhmuuksiin" jne. heti kuin silmä välttää. Esim. Olimme tulossa juuri sisään ja siinä lällätteli meidän perässä,että hänellä on lupa olla pidempään ulkona jne. Meidän tyttö ei reagoinut siihen mitenkään, joten kun minä menin edellä viemään kenkiä sisään kuulin kun se sanoi meidän tytölle ,että et ole niin rohkea, että uskallat lähteä juoksemään äitiä karkuun!!!!!Siis ottaa niin aivoon sen toiminta. Se on pari vuotta vanhempi meidän likkaa ja pelaa sitä peliään koko ajan. Yks päivä se ilmoitti, kun oli saanut uudet nuken vaunut,että kaikki meidän nuket ovat todella tyhmiä ja hänellä on ne parhaat leikkikalut. Itse en tätä kuullut, mutta meillä kylässä ollut isompi lapsi osasi tämän minulle kertoa. Tapauksia on paljon lisää ja tämä pikku pirulainen osaa toimia niin salakavalasti ettei sen omat vanhemmat varmaan tajua sitä, kun se on aina meidän tyttö joka saa rangaistuksen, kun sitten lopulta hermostuu tai yllytettynä tekee jotain typerää. En sitä sano etteikö meidän lapsi osaisi ilman yllytystäkin toimia välillä typerästi, mutta alkaa todella riepomaan tämä manipulointi.