ilkeänäköisen ihminen-ketjusta tuli mieleen: lempeän ihmisen kasvot ovat minkälaiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja katsoja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

katsoja

Vieras
Havaintoja-miltä näyttää lempeän ihmisen kasvot?
Tiedän vanhemman leskirouvan, joka on maailman ihanin ja lempein ihminen ja ystävällinen.
Hänellä on paljon tuttuja ja kun hän muutti, hän tietysti löysi uusia ystäviä uudelta paikkakunnalta.
Ovatko ystävälliset kasvot mielestänne sopusuhtaiset piirteiltään?

Tutustuuko ihmisiin paremmin jos kasvot ovat tietynlaiset ja ilme kuin pyhällä
ihmisellä?
Kerran kun olin leikkauttanut hiukseni, mulle alettiin puhua leikkipuistossa ja se on
harvinaista Helsingissä. Eli ulkonäkö vaikuttaa jossain määrin uusiin ihmisiin tutustumisessa.

Mä katsoin jokin aika sitten telkkarista dokkarin, jossa pieniä vauvoja ja taaperoita laitettiin tekemisiin erilaisten aikuisten naisten kanssa. Lapsia miellytti eniten nainen, joka oli nuori, vaaleahiuksinen, hymyilevä eikä kasvoissa ollut mitään erityisen poikkeuksellista kuten kyömyä nenää tai viivan ohutta suuta. Nainen ei ollut mitenkään erityisen kaunis vaan sellainen ihan tavallisen sievä.

henk.koht. en allekirjoita tällaisia, että kasvoista näkisi jonkun lempeyden tai ilkeyden. itse oon saanut koko pienen ikäni kuulla, että näytän vittumaiselta ja ylimieliseltä, jos mua ei tunne. sitten kun ihmiset oppivat tuntemaan, niin sanotaan että "sähän oletkin tosi ihana ja lämmin ihminen!". en voi sille mitään, että mulla ilmeisesti sitten on "vittumainen" perusilme. tai siis lähinnä se kai johtuu siitä, että kuljen aina ihan ajatuksissani enkä näe hyvin ilman silmälaseja (en tykkää käyttää niitä).

No, sillä tietämälläni leskirouvalla on just kasvotkin sellaiset mitä ajattelin että lempeillä on.
Ja se ilme on aina sellainen puoliksi hymyilevä. Mä varmaan pahimmillaan näytän tosi tylsältä, mutta
osaan sen lempeänkin ilmeen ja mulla ehkä on ne piirteet mitä kuvailin ja olen oikeasti lempeä
ja hyväluonteinen!

Lempeännäköisellä on suht isot silmät, voivat olla ulkokulmistaan vähän alaspäin kääntyvät. Suu on sellainen rento, pieni ja pyöreähkö. Kasvot voivat olla kapeat tai pyöreät, mutta kulmakarvat eivät ole pöheiköt. Hiukset voivat olla mitä vain. Vartalo on millainen vain, mutta ei sellainen kuihtunut.

henk.koht. en allekirjoita tällaisia, että kasvoista näkisi jonkun lempeyden tai ilkeyden. itse oon saanut koko pienen ikäni kuulla, että näytän vittumaiselta ja ylimieliseltä, jos mua ei tunne. sitten kun ihmiset oppivat tuntemaan, niin sanotaan että "sähän oletkin tosi ihana ja lämmin ihminen!". en voi sille mitään, että mulla ilmeisesti sitten on "vittumainen" perusilme. tai siis lähinnä se kai johtuu siitä, että kuljen aina ihan ajatuksissani enkä näe hyvin ilman silmälaseja (en tykkää käyttää niitä).

Sielunsisko! Mullekin on aina sanottu et näytän vittuuntuneelta, vaikka olisin ihan normaalisti. Kaikista ärsyttävintä on, kun baarissa joku mies tulee sanomaan "mikäs nyt noin harmittaa?" tai vastaavaa...Sitten yrittää siinä selitellä, että ei niin mikään.

Niin ja tohon tutustumiseen....tottakai se vaikuttaa. Jos joku ihminen näyttää vihaiselta, niin mä annan sen ihmisen olla rauhassa. Voihan nimittäin olla, että se ihminen ON vihainen ja haluaa olla rauhassa.

[QUOTE="anna";21953378]Sielunsisko! Mullekin on aina sanottu et näytän vittuuntuneelta, vaikka olisin ihan normaalisti. Kaikista ärsyttävintä on, kun baarissa joku mies tulee sanomaan "mikäs nyt noin harmittaa?" tai vastaavaa...Sitten yrittää siinä selitellä, että ei niin mikään.[/QUOTE]

Mulle on kanssa sanottu noin.

On mua kyllä lempeäksikin haukuttu, sellaiset jotka ei kamalan hyvin tunne... :D

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="anna";21953378]Sielunsisko! Mullekin on aina sanottu et näytän vittuuntuneelta, vaikka olisin ihan normaalisti. Kaikista ärsyttävintä on, kun baarissa joku mies tulee sanomaan "mikäs nyt noin harmittaa?" tai vastaavaa...Sitten yrittää siinä selitellä, että ei niin mikään.[/QUOTE]

Multa kysytään hyvinäkin päivinäni miksi olen niin surullinen ja/tai väsynyt. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;21953385:
Lempeännäköisellä ei ole kapeita huulia eikä viiruja silmiä. Sellainen pyöreäsilmäinen tyyppi on lempeän näköinen. Tuskin se luonnetta kuvaa kuintenkaan. :D

Juu, on pyöreät silmät ja madonnamaisen näköinen. Pitäs nyt keksiä joku henkilö julkisuudesta
jollaista tarkoitan. Tietynlainen tyyppi on sellainen joka pärjää enemmän sosiaalisessa elämässä.
Ja luulen että jo se että jos suu on kireällä ja ohuena viivana huulet, se tekee kielteisen vaikutelman.
Tietämäni rouva on aina kuin juuri aloittamassa hymyn kun sen näkee ja äänikin on hunajaisen
ystävällinen-ihana ihminen..

Yhteistyössä